ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 11 april 2015

Av Cattis - 11 april 2015 20:59

Detta är en sjukt spännande film som bara måste ses

 

 

 

 

Handling:

 

Robinson är ubåtskaptenen som i över 30 år satt sin kärlek till havet framför allt annat. När han får sparken hoppar han på kompanjonen Daniels projekt och rekryterar en besättning för att söka efter sjunken tysk ubåt med lasten full av guld. Med en råbarkad samling frilansande sjömän sätter han kurs i en lite för gammal ubåt. Med följer också Daniels, vars uppgift är att hålla koll på sina skumma bossars investering.

 

 

 

 

Speltid:1t50min Genre:Thriller/Ävenyr Releasedatum:2015-08-31 

 

Skådespelare:                

Jude LawScoot McNairyJodie WhittakerJune SmithBen MendelsohnGrigoriy DobryginMichael SmileyPaulina BonevaKarl DaviesKonstantin KhabenskiyDaniel RyanBranwell DonagheyBobby SchofieldGeorg NikoloffStephen McDade 

Av Cattis - 11 april 2015 20:30

Sorry att jag inte bloggat på ett tag men jag har inte haft någon ork just o sen har jag ju haft lillebror hos mig, så jag har ju mest fokuserat på att umgås med honom.

 

Han åkte hem igen i onsdags o de kändes helt okey... men när jag väl kom hem så kände jag tomheten där hemma, så nu har jag min lgh helt för mig själv.

 

 

Har inte ens katten hemma för han är nere hos mamma just nu, o ja jag saknar så klart min älskade kisse.

 

 

 

 

Lessen mina kära läsare men jag har typ inget vettigt att skriva om, så jag tror jag avslutar detta inlägg   

 

 




Ha de gött mina kära läsare

 

På återseende

 

 


Image and video hosting by TinyPic

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards