ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 17 april 2015

Av Cattis - 17 april 2015 17:08

Hejsan svejsan mina kära läsare!

Nu tror jag att jag är på banan igen, efter att ha vare väldigt dålig på att uppdatera här ett tag nu.

 

Men jag känner att jag inte fått tiden eller orken att räcka till att uppdatera här.

 

 

Men iaf, idag så var vi ute på Söråkers Folketshus och planerade för våran utställning om samerna 20/5 - 31/5

 

Och det var riktigt givande idag att planera o fundera på hur vi ska ha det och vad vi ska ha med och även kolla in väggen som vi ska hänga allt.

 

 

 

 

Jag tycker att det ska bli riktigt spännande o se när vi väl har fått upp allt på väggen, o fått till musiken mm

 

Så idag blev det en heldag i Söråker för att planera och som sagt ta bort o lägga till, till det som ska vara med i utställningen.

 

 

 

Lite info om våran utställning:

 

Den kommer att äga rum i Söråkers Folketshus 

20 Maj - 31 Maj

 

Söråkers Folketshus Öppettider för den som är sugen att gå dit o titta på våran utställning.

 

Måndag 11 - 21

 

Tisdag - Torsdag 9 - 21

 

Fredag 9 - 00

 

Lördag 20 - 00

 

Söndag 18 - 21

 

eller gå in och besök deras hemsida:

 

www.sorakersfolketshus.se

 

 

Välkommen in o kika   

 

 

 

 

 

Ha de gött mina kära läsare

 

På återseende

 

 

Image and video hosting by TinyPic

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards