ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Direktlänk till inlägg 15 februari 2023

Alla <3 dag

Av Cattis - 15 februari 2023 10:42


Halloj mina kära läsare, hoppas ni har det bra.

Med mig är det bara bra, har bara lite ont i min högra tumme efter att jag ramlade igår, men det är en helt annan historia  



Igår var det min födelsedag och alla   dag.

Så vad gjorde jag för kul då, jo jag jobbade precis som vanligt (firade inget på jobbet (krkan) då jag inte fyllde jämt), på vägen hem så stannade jag till på Willys Hemma och köpte 2 muffins och ett 6-pack med Pepsi Max.

 

Tänkte att lite ska jag fira att det ändå var min födelsedag.

När jag kom hem så åt jag en muffins och sedan fixade middag innan det var dags att dra iväg på träning.

 

Förra året så var det en måndag som jag fyllde år och då var jag också på träning, då var det måndgsgympa detta år så var det vattengympa, och det gick lika bra de med, fast denna tisdag så hade vi 10 cm djupare i bassängen så då blev ett djup på 140 cm det var lite för djupt tyckte jag och några till, det funkade men kändes lite för djupt så nästa gång så ska vi testa att ha det på 135 cm istället.

 

Bassängen som vi har vattengympa eller Vattenträning som många vill kalla det för är en höj och sänkbar bassäng.

 

Idag så är jag på kommun och jobbar, dels för att dom skulle ha stormöte på kyrkan och dels för att idag ska jag och en annan tjej som också fyller år i februari ska bli firade   .

 

Men nu är det dags att värma på lite lunch.

I min lunchlåda idag är det spagetti och köttfärsås  (riktigt mumsigt om jag får säga de).

 

Detta är ett låttips från en vän, har inte själv lyssnat på den förr men hade lite idé torka på musik

 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cattis - Fredag 19 april 18:50

    Hallå alla mina kära läsare Hoppas allt är bra med er Med mig är det bare bra.     Det har visst gått en hel månad sen jag bloggade      Men jag kan lugna er mina kära läsare att det har inte hänt allt för mycket i mitt liv uta...

Av Cattis - Tisdag 19 mars 11:46

  Hallå alla mina kära läsare hoppas allt är bra med er, med mig är det bra men min tinitus i mitt vänstra öra har inte varit någe snäll med mig ett par nätter nu men i natt så var den värre än värst vilket har varit jätte jobbigt för den har ...

Av Cattis - Söndag 25 feb 13:22

    Hallå alla mina kära läsare Hoppas att allt är bra med er.   Med mig är de bare bra lite trött men de e ju typ standard       Igår så hade jag några vänner på besök som firade mig i efterskott, jag fyllde år på alla    dag men ...

Av Cattis - Tisdag 20 feb 10:23

  Hallå alla mina kära läsare Hoppas allt är bra med er.   Förtom att min rygg börjat bårka med mig så är de bare bra.     Har inte gjort något särskillt för att trigga ryggen, men ibland så behövs det inte mycket för att de ska bli ...

Av Cattis - Lördag 10 feb 12:55

  Hallå alla mina kära läsare Nu kommer här ett färskt litet inlägg      Hoppas att allt är bra med er Med mig är det toppen idag   Känner mig utvilad och piggelin idag      Har haft ett tag nu där min sömn har gått upp o ner och...

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards