ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 1 februari 2023

Av Cattis - 1 februari 2023 10:38



Hallå alla mina kära läsare, Hoppas allt är bra med er  

Med mig är det bara bra.

 

Så vad har jag hittat på för kul sedan sist jag skrev.

 

Nu har terminen på korpen kört igång igen, så nu är det gympa varge måndag, vattengympa varje tisdag och jobb på Gå Bingon var 3.e söndag.

Så i söndags så var det min grupps tur att jobba, vilket gick riktigt bra. Det kom lagom med fok samtidigt så man hann med sig.

 

Jag har även hunnit med en spontan tripp på Birsta med min älskade vän Susanne och hennes lilla jänta, på Birsta har dom nu satt en skärm med stol och betalar man 45kr så får man rita sin egen bergochdalbana och så rör sig stolarna efter hur man ritat banan.

Superkul tycker jag och jänta tyckte det var minst lika kul.

 

   


 

Jag har även hunnit med en dag på Café InBetween dom hade en kör där som sjöng ABBA låtar, efter dagen på Café InBetween så blev det Sibylla tillsammans med 2 goda vänner och till min besvikelse så hade dom ingen mjukglass nu utan deras mjukglas säsong börjar inte förrens i april, o så lilla jag som var sååå sugen på mjukglass, men istället så följde jag med mina 2 vänner på Coop (eller Domus som de flesta säger här i Timrå) och köpte glass i frysdisken istället, så mjukglassen får vänta ett tag till  

 

Förutom de så har det varit väldigt lugnt och umgåtts med min älskade gubbe på kvällarna. 

 

Innan jag avslutar detta inlägg så måste jag bara tipsa om Marco & Irmas program som går på kanal 4 på torsdagar. Jag fullkomligt älskar det rogrammet och Irma för hon är så härlig, hennes sätt att vara och så hennes svårigheter med språket som gör det hela så kul. Vill man se programmet i efterhand så kan man strema från antingen Tv4 play eller Cmore.

 

 


 

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards