ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 10 februari 2023

Av Cattis - 10 februari 2023 09:29


Hallå alla mina kära läsare, hoppas att allt är bra med dig.

Med mig är de bara bra.

 

Lite kul har hänt sedan sist som jag bloggade.

Förra veckan så blev jag ledig för våran gruppledare hade annat för sig och jag behövde gå på banken men dom har ju tyvärr bara öppet 2 dagar i veckan 10-13 och det är dagar som jag är nere på kyrkan och jobbar, och då slutar jag klockan 14.00 och har ingen chans att hinna iväg på lunchen i alla fall inte nu vintertid när jag inte kan cykla.

 

Men hur som haver så gick besöket bra på banken och det var inga problem.

Efter de besöket så gick jag och min älskade vän Jossan till Café InBetween och tog oss en fika, sedan blev det frågesport som dom brukar ha, vet inte om det är en gång i veckan eller en gång i månaden men men de gick rätt så bra för oss. Efter frågesporten så blev det några matcher biljard, det var superkul och vi var säkert kvar tills det var dags för dom att stänga.

 

   

 

Dagen efter då var jag så trött både i kropp och knopp så då låg jag bara på soffan och gjorde inget speciellt, på lördagen tror jag att jag hade tvättstugan, på söndagen var jag in på Birsta en sväng.

 

Sen var det måndag igen och allt har rullat på under veckan med träning och annat bestyr i vardagen, nu är deyt fredag igen och jag sitter här och skriver ett litet inlägg, enda planen för idag är att jag måste trotsa stormen och knalla upp till Ica Anderssons för att köpa en burk honung och nya batterier till min DVD dosa.

Annars så ska jag bara chilla och det är nog planen för hela helgen, chilla och umgås med min älskade gubbe  .

 

På måndag kväll så blir det ingen träning för mig och Jossan för då ska vi på föreläsning på Café InBetween.

 

 

 


 

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards