ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 26 december 2022

Av Cattis - 26 december 2022 10:29

 

Halloj alla mina kära läsare, hoppas allt är bra med er   

Med mig är det bara bra, har "Jullov" nu fram tills den 9e januari.

 

Tycker bättre om att säga jullov istället för julledigt men å andra sidan spelar det ju ingen roll för det har ju samma betydelse    Man har ledigt från jobb eller skola eller vad man nu har för sysselsättning.

 

 

För min del har julen varit lugn, har haft en mysig helg med gubben min.

Vi gjorde iording lite julmat och bara tog det lugnt, tittade på Kalle och hans vänner efter de så startade vi Disneys nya film En annurlunda värld, men den var inte så jätte bra jag till o med somnade till o från genom hela filmen, jag kanske ska se om den nån gång så jag får en helbild av filmen  


 

För den som undrar så nej jag har inte fått någon julklapp, jag och några vänner brukar byta och så brukar jag köpa något litet åt gubben men i år blev det inte så.. Jag är bara glad över att jag har min älskade gubbe vid min sida  .

 

 

Nä, nu ska jag fortsätta att plocka ner granen för jag tycker att julen är slut och siktar mot ett nytt år med nya äventyr som väntar runt hörnet.

Nu är det snart nytt år och då måste man ju byta håll i spåret man går i för att se om det händer något nytt på vägen


 


 

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards