ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 13 december 2022

Av Cattis - 13 december 2022 12:59


Halloj mina kära läsare, hopps allt är bra med er

Med mig är det bara bra.

 

 

Idag är det lucia men jag har inte tittat på något luciatåg idag, jag var jättesugen att kolla på kyrkans men då så skulle dom hålla till nere på Johannesgården och började 8.30 men tyvärr så hann jag inte för det tar mig minst 50 min att gå från mitt hem och ner til Johannesgården.

 

Men jag kan bjuda på en bild på mig när jag var lucia på Café Inbetween december 2015

 

 

 

Annars så har jag varit på kommunen hela dagen och jobbat och så blev det go lunch med gänget. Vi hämtade mat ifrån Namo

 

Jag valde en pizza som heter Favorito

Tomatsås, Ost, Oxfilé, Fläskfilé, Champinjoner, Tomat, Vitlök, Bearnaisesås
 
Men ärligt talat så har jag ätit godare pizza, denna var väldigt flottig och inte så jättegod.
Den får 3/5 möjliga och deras pizzasallad får 0/5 möjliga.
 
Dom Pizzerior här i Timrå som jag kan rekomendera är:
 
 
 
 
Det finns fler Pizzerior här i Timrå men jag har inte varit och ätit på någon av dom på evigheter så jag kan inte yttra mig om dom.
 
 

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards