ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 16 januari 2021

Av Cattis - 16 januari 2021 12:15

(Detta är ett tidsinställt inlägg)

 

1. En film som du sett minst två gånger

 

Svar: Där finns många men för att nämna några.

Min stora feta greiska semester

Föräldrafällan

Angel of christmas


2. Film som du aldrig skulle kunna vara utan


Svar: Förädrafällan och Min stora feta grekiska semester

3. Skådespelare som skulle kunna få dig att titta på en film


Svar: Vin disel, Dwayne Johnson, Will Smith, Salma Hayek

4. Skådespelare som skulle kunna få dig att INTE titta på en film


Svar: Ingen aning men jag är inte så förtjust i Will Ferell

5. Film som du kan citera från


Kan inte citera någon men jag en fras från en film som typ alla kan eller i alla fall dom flesta   

"Yippee-ki-yay, motherfucker" från Die Hard filmerna

6. Film som du gillar men som ingen annan tycker om


Svar: Finns säkert någon film men kommer inte på någon just nu


7. Film som du brukar nynna introsången till


Svar: Brukar inte nynna på någon

8. Film som du tycker alla ska titta på


Svar: Den magiska leksaksaffären, för den är så mysig rolig och ger ett budskap om att tro på dig själv. Jexi she had him at hello, bara för att den skidrar den värld som vi lever i och dom visar den på ett kompiskt sätt.

9. Film som du äger på DVD


Svar: Det är många de bara en sådär 300 fillmer typ + att jag har Netflix, Viaplay, Disney +, och Cmore för tillfället.

10. Skådespelare som startade sin karriär i ett annat forum och som senare överraskade dig med sitt skådespeleri i en film


Svar: Måste vara Mikael Persbarndt, men det visste jag inte om förrens jag började lyssna på hans bok


11. Film som du gärna vill titta på i framtiden


Svar: Nya Lady och Lufsen

12. Film som du fick sluta titta på för att det var så dåligt


Svar: A cup of love om jag inte minns fel

13. Film som fått dig att gråta flertal gånger


Svar: Red Dog och Förr eller senare exploderar jag

14. Den senaste filmen du tittade på


Svar: Christmas in Evergreen, men den var inte så jätte bra

15. Favoritgenren när det gäller film


Svar: Gärna romantik, spännande eller lite kusligt

16. Den första filmen som du blev besatt av


Svar: Min stora feta grekiska semester

17. Film som du önskar att du aldrig tittat på


Svar: Den var enkel, Chuckey den onda dockan. såg den tillsammans med min storebror när jag var något för ung och det ångrar jag som bara den. Kan inte ens se den i dagens läge, fast den säkert skulle vara söndags matiné i dagens läge.

18. Den konstigaste filmen du tyckt om


Ingen aning

19. Den roligaste filmen som du tittat på


Svar: Den roligaste vet jag inte då jag sätt så många roliga filmer

20. Film som kan skrämma dig mest

 

Svar: Måste vara Chuckey den onda dockan eftersom den skrämmer mig än idag.

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards