ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Direktlänk till inlägg 11 oktober 2019

Fika

Av Cattis - 11 oktober 2019 17:02


Äntligen så är det fredag och en lugn sådan, jag hade bara ett litet uppdrag från korpen att fixa, de tog bara en liten stund men fick använda huvudet för att få till de. Jag skulle nämligen snygga till prislistan lite grann och möblera om och lägga till.

 

 

 

Efter jobbet så var det meningen att Tina, Olle o jag skulle ta oss våran obligatoriska fredagsfika på In Between, men när vi kom ner så var de överfullt med folk där inne, så istället för att vänta på att de skulle bli platser över så gick vi på Willys och köpte eget fika och så gick vi ner till våran kompis Sten och fikade och drack en kopp kaffe.

 

 

Ja hör o häpna ni som känner mig, jag drack en kopp kaffe   

 

För er som inte känner mig så är det som så att jag är mest en tedrickare, men dricker kaffe nån gång ibland när jag känner för de   .

 

Mina 3 fina vänner som jag fikade tillsammans med idag

 




 

Här ovan är det lilla Albus som egentligen inte ville vara med på kort hihi

 

 

Nästa fredag om allt går som vi tänkt oss så ska vi luncha på In Between och ta våran fredagsfika som efterrätt   .

 

Om de finns någon som läser min blogg som bor i Timrå, som känner sig sugen på en fika, kom gärna och gör oss sällskap.

Ju fler vi är desto roligare är det   

 

Just nu är vi 4 galna tjejer och en kille i gänget (stackars honom eller     )

 

 


 
 
Ingen bild

Hej

2 november 2019 14:17

Hej. När kommer nytt inlägg?

Cattis

13 november 2019 21:51

Hej du!
Jag tänkte blogga lite just nu =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cattis - Fredag 19 april 18:50

    Hallå alla mina kära läsare Hoppas allt är bra med er Med mig är det bare bra.     Det har visst gått en hel månad sen jag bloggade      Men jag kan lugna er mina kära läsare att det har inte hänt allt för mycket i mitt liv uta...

Av Cattis - Tisdag 19 mars 11:46

  Hallå alla mina kära läsare hoppas allt är bra med er, med mig är det bra men min tinitus i mitt vänstra öra har inte varit någe snäll med mig ett par nätter nu men i natt så var den värre än värst vilket har varit jätte jobbigt för den har ...

Av Cattis - Söndag 25 feb 13:22

    Hallå alla mina kära läsare Hoppas att allt är bra med er.   Med mig är de bare bra lite trött men de e ju typ standard       Igår så hade jag några vänner på besök som firade mig i efterskott, jag fyllde år på alla    dag men ...

Av Cattis - Tisdag 20 feb 10:23

  Hallå alla mina kära läsare Hoppas allt är bra med er.   Förtom att min rygg börjat bårka med mig så är de bare bra.     Har inte gjort något särskillt för att trigga ryggen, men ibland så behövs det inte mycket för att de ska bli ...

Av Cattis - Lördag 10 feb 12:55

  Hallå alla mina kära läsare Nu kommer här ett färskt litet inlägg      Hoppas att allt är bra med er Med mig är det toppen idag   Känner mig utvilad och piggelin idag      Har haft ett tag nu där min sömn har gått upp o ner och...

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards