ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 4 oktober 2019

Av Cattis - 4 oktober 2019 19:48

Idag blev de väldigt mycket fika för min del =D, dagen började med att jag mötte upp mina arbetskamrater och så gick vi gemensamt till en annan arbetskamrat som för ett tag sen flyttade till egen lägenhet, hon bjöd på en massa gott så som en STOR kanelbulle med rosa pärlsocker på, hembakta havreflarn med glass och bär till sååå gott =), hon fick av oss på Tallkotten 2 tavlor som inflyttningspresent. Efter vi fikat klart gick vi upp på jobbet, men hann inte jobba så länge innan det var dags för lunch =D


Efter lunchen så gick jag o en kompis/jobbarkompis ner på In Between för våran obligatoriska fredagsfika, fick fick sällskap av 3 tjejer o en kille, och som vanligt när vi ses så blir de en hel del surr hihi. Jag har så mysiga kompisar <3, några av dom ser jag inte så ofta men de gör inget för när vi väl ses så är de som om vi sågs igår.

De enda negativa när vi satt o fika var att "underhållningen" (det var ett band som spela) inte sjöng särskilt bra så de blev mest en plåga för mina stackars öron =(

Vi gick därifrån efter ett tag o så stog några av oss o surra utanför en stund innan vi skildes åt, jag tog bussen hem för jag var tvungen att hämta min shoppingkärra som jag glömde ta med imorse när jag gick på jobbet, sen tillbaks på byn för att handla de jag skulle o så tog jag en promenad hem =)

Dom förta 2 bilderna är från morgonfikat hos min arbetskamrat och den sista är go fikat från Café In Between

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards