ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 15 februari 2017

Av Cattis - 15 februari 2017 17:30

Igår var det alla hjärtans dag och min födelsedag =D
Dagen började som vanligt nästan, jag hade turen o träffa på en granne så jag fick skjuts ner till kyrkan =)

Jag bjöd på lite go fika (Blåbärspaj & Kolakakor) dagen till ära =)
Vi fikade tillsammans vi som var påbygget, i vanliga fall så fikar vaktmästarna kl 9 och dom andra 9.30 men igår gjorde vi ett udantag eftersom det var min födelsedag.
Mina kamrater var så snälla och gulliga så dom sjöng för mig och så fick jag en ask med gelé hjärtan.


Idag har jag haft hemmadag alltså jag har varit ledig från jobbet idag, då sr jag passat på o städa, tvätta, diska o så baka en del..

Det som jag bakat idag ska vara till kalaset som jag ska ha på lördag =)
Ska inte avslöja vad jag har bakat ifall någon av dom bjudna läser min blogg ;), det ska bli en liten överaskning till dom när dom kommer på lördag =D

Imorgon så är det jobb som vanligt igen, när jag kommer hem så jag kanske fortsätta med baket eller om jag fixar det på fredag... huvudsaken är att det är klart tills på lördag hihi

Asken med gelé hjärtan som jag fick av mina kamrater på kyrkan

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards