ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 3 februari 2017

Av Cattis - 3 februari 2017 14:41

Jag vet att jag är så dålig på att uppdatera lilla bloggen, och säkert kommer jag inte bli bättre även om jag så gärna vill det, men energin räcker inte till och visst jag kan blogga från mobilen, men jag tycker inte att det blir samma sak som när jag skriver från datorn.

 

 

 

Men iaf det är ganska mycket som sker runt omkring mig just nu som är både possitivt och negativt inte dåligt men tråkigt..

Ibland sker det saker som man egentligen inte vill men som kanske måste ske ändå.

 

 

Det som är väldigt possitivt är att min älskade kompis Linda kommer till mig imorgon och vi ska ha en mysdag tillsammans men mycket surr, film, mat och snacks   

Det är inte så ofta hon och jag träffas trotts att det bara är en kort bussresa emellan oss, men när vi väl ses så har vi alltid supermysigt tillsammans.

 

 

 

I onsdags så var jag med Rebecka min kontaktperson inne i stan, först så letade vi upp ett ställe att käka lite mat på.

 

det blev Espresso House

Det blev en god sallad för min del.

 

 

Efter mat och lite "fönster shopping" så gick vi över på New Yorker och där fanns det en massa rea och rebecka hittade en snygg bikini bh till mig, och jag som letat och kollar runt men inte hittat någon som passa.

 

 

Efter shoppingen så blev det ett bio besök

 

"Hundraettåringen som smet från notan och försvann"

 

 

Jag tycker filmen var riktigt kul och en bra fortsättning till "Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann"

 

Om jag bara ska ska ge upp till 5    så får den 4   

För jag tycker det är synd att Mia Skärringer inte är med och hon som fick rollen efter henne (Shima Niavarani) var så pipig och jag tyckte inte alls om henne.


Men annars så skarttade man gott många gånger.   

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards