ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 12 december 2023

Av Cattis - 12 december 2023 20:47


Halloj mina kära läsare

Hoppas allt är bra med er

Med mig är det inte så toppen med idag, har en sämre dag med mkt smärta bak i skinkan.

 

 

Nu ska jag inte klaga för förra veckan så var jag på jullunch nere på kyrkan, och fick träffa mina goa, fina, härliga arbetskamrater vilket var superkul. Alla undrar såklart när jag kommer tillbaka o jag önskar att jag kunde svara på den frågan, just nu så funkar det inte alls då jag fortfarande är väldigt smärtpåverkad från mitt diskbrock som klämmer på ischias nerven.

 

Det första jag mötte av när jag kom ner på kyrkan var först några arbetskamrater som mötte mig i entrén och sen skönsång från mina arbetskamrater som övade inför Lucia.

 

Efter de så blev det en massa gott att äta.

 

     

 

Efter maten så blev det julklapps lek som bjöd på en massa goa härliga skratt.

Vi fick ett paket som vi skulle slåss om, och en tärning med bokstäver och vi fick bokstaven G att slå, och när vi hade lyckats slå ett G på tärningen så skulle vi ta på oss en tomtekappa och en reflexarmband, samtidigt som kamraterna fortsatte att kasta tärningen och vad vi skrattade och hade superkul. Jag lyckades ett par gånger att slå ett G men precis när jag fått på mig tomtekappan och redlexen så var de någon annan som slog ett G och det var bara att lämna vidare    .

 

I paketet låg det en varsin jättefin ståltermos

 

 


 


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards