ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 5 december 2023

Av Cattis - 5 december 2023 09:31


Halloj alla mina kära läsare

Hoppas allt är bra med er

 

Med lilla mig är de si o så, jag mår bra men idag har jag väldigt mycket nervsmärta och ont i ryggen.

 

Vet inte om det beror på att jag drömde inatt om att jag var tvungen att sträcka ut nerven.

Men i övrigt så går det upp och ner med denna smärta.

I onsdags så var jag till sjukgymnasten och fick 2 nya övningar, så jag kämpar på med min lilla rygg, mitt mål är att bli så smärtfri som möjligt till jul nästa år bara för att känna att jag har lång tid på mig att läka, jag har ju kommit en bit på vägen jämfört med när det bröt ut.

 

Men jag föröker ändå se positivt på detta skit.

 

Och nu i jul så planerar min lilla syster att ta med sig barna och komma upp till mig och fira jul  , lite tråkigt kommer de att va att jag inte kan åka pulka med barna men roligare kommer jag att ha när syrran ska krångla ner´ni pulkan och åka, eller vi får se om hon klarar att åka ner för hela backen, för förra gången dom var uppe över jul så hade vi svårt att hålla oss kvar i pulkan hela vägen ner       

 

När det kommer till julklappar så har jag bara köpt 2st utav 4, men jag ska nog hinna med att köpa innan julafton   .

 

 


Vi avslutar med Lia Larssons härliga jullåt

Va Sa ’Ru (Russin På Russin Av)

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards