ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 27 juni 2022

Av Cattis - 27 juni 2022 10:42


Hej alla kära läsare

Nu har äntligen denna tjej gått på semester och får njua av denna härliga värme utan att behöva jobba och det känns toppen.

Mina planer för denna dag är att åka på Birsta tillsammans med en kompis,

kanske blir det även ett topp i Tjärn innan kvällen.

 

 

Mitt första dopp blev i ute på en udde vid smackgrundet och det var iskallt i vattnet men doppad blev jag, igår så tog jag första doppet i Tjärn för i år, det var lite småkallt i början men när man väl blev doppad så var det riktigt skönt.

 

 

 

 

Mina planer för denna semester är mest att bara chilla och ta det lugnt kanske umgås med vänner, titta på när dom fixar uteplatsen nedanför mig.

Sen om aallt går som vi vill så kommer jag få kidnappa (låna) min systerdotter i 2 veckor i juli.

 

Jag brukar altid skoja med min syster och hennes dotter att jag ska kidnappa henne fast bara en viss tid, oftast har jag fått en hel dag tillsammans med bara henne men denna gång så ska jag få ha henne i hela 2 veckor vilket jag verkligen längtar till  . Min systerdotter fyller 11år i augusti, men tänkte faktiskt passa på att fita henne och min kompis Susanne samtidigt, o så ska Stephanie min systerdotter få välja en tårta och lite gott fika o så måste jag ju hitta en present till både henne och Susanne vilket inte kommer bli det lättaste.

 

Förra året fick Susanne linnen från mig och Stephanie, men i år måste jag ju hitta 2 presenter.

 

Så om någon vet vad man kan köpa till en blivande 11 åring så kom gärna med tips   

 

 

 


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards