ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 30 juni 2021

Av Cattis - 30 juni 2021 11:00

Tänk dig att få byta kropp med din bästa kompis och ingen tror dig, detta hände 2 grabbar i denna film och ibland skrattade jag så jag nästan fick ont i magen    




Handling:

 


Mitch och Dave har varit bästa vänner så länge de kan minnas, men under årens lopp har de glidit ifrån varandra mer och mer. Mitch tycker att Dave har allt man kan önska sig: en vacker fru och ett välbetalt jobb. Dave tycker att Mitch verkar ha ett liv helt utan stress, krav och måsten.

Efter att ha önskat att de levde den andres liv vaknar de en morgon och inser att de hamnat i den andres kropp. Kan de låta bli att förstöra varandras liv medan de försöker hitta tillbaka till sin egen kropp igen?

 

 

 


 

 

Skådespelare:

 

Ryan ReynoldsJason BatemanLeslie MannOlivia WildeAlan ArkinMircea MonroeGregory ItzinNed SchmidtkeMing LoSydney RouviereCraig BierkoDax GriffinAndrea MooreMatthew CornwellTaaffe O'Connell

 

 



Speltid: 1t 52min Genre: Fantasy Komedi Releasedatum: 2011-08-05

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards