ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 28 februari 2021

Av Cattis - 28 februari 2021 13:45

Hej alla kära läsare!

Idag tänkte jag dela med mig av några av min lillebror Marcus bilder som han målat och några videos som han inspireras av.

 

Men först lite fakta om min lillebror Marcus

Han är 26år och har ritat så länge jag kan minnas, han började sin "karriär" med att tatuera och har gjort 8st av mina 10st men för ca 5år sedan så slutade han tatuera och började ägna sig åt att rita istället.

 

Han har hittat några videos som har inspirerat honom och även personer på Instagram.

 


 






När han väl sätter sig vid sitt skrivbord med sitt papper och sina pennor så sitter han ca 5-8 timmar i ett sträck ja ibland blir det någon paus där emellan.

 

Här är några av hans alster som han själv är stolt över:

 

 

Vill du se mer av det han gjort så finns han på Instagram under namnet "mrcs_artish"

 

Några av personerna som han inspireras av finns på instagram under namnen: "_mrdrawing" "maas.art"

 

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards