ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 13 april 2020

Av Cattis - 13 april 2020 18:08

Har inte så mycket att skriva om egentligen, har inte gjort så jätte mycket sedan sist jag bloggade.

 

 

Jag har varit ute och gillat och surrat såklart med några vänner (ja vi höll avstånd så vet ni de   ), sen har jag varit ute och promenerat en del, dels för att hålla igång och dels bara för att komma utanför dessa 4 väggar.

 

 

För den som undrar eller inte undrar så är både skorna och byxorna från Lager 157 och grillen gick att köpa på biltema i alla fall förra året iår vet jag inte   

 


 

Idag så hyrde jag Spöktimmens Onlineshow.

Den var riktigt bra och läskig oxå för den delen, där tog dom upp True Crime, Spöken (Såklart   ), Clowner och Olösta mysterier, riktigt spännande och läskigt om du frågar mig.

 

Vill du oxå hyra deras Online Show så kan du göra det HÄR, den kommer att finnas tillgänglig april ut som dom själva har sagt.

 

"Det är dags! Äntligen kan ni se oss göra vår gamla Halloween-show från 2019 hemma från era soffor. Från en studio i Stockholm bjuder vi på olösta mysterier, true crime och givetvis massa läskiga spökklipp. Föreställningen består av 90 minuters material som inte hörs i podden samt ett fall vi aldrig tidigare pratat om. Så bunkra upp med snacks och dricka och skruva upp volymen för nu börjar Spöktimmen Online!"

 

 

 

   

 

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards