ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 25 mars 2018

Av Cattis - 25 mars 2018 18:53


Ni har väll inte glömt och ställa fram klocka en timme idag?

 

 

En av våra Bingo kompisar hade glömt att ställa fram klockan så hon kom en timme senare än oss andra   Men det gjorde inte så mycket.

 

 

Själv var jag bara så otroligt trött imorse när klockan ringde för det blev alldeles för få timmars sömn, men det är ju självförvållat   

 

 

 



Men väl på Gå Bingon så rullade det på som vanligt enda tills vi satte oss och fikade, för då upptäckte lilla jag att det var fel siffror på våra brickor, alltså tryckfelsnisse hade varit i farten när dom kopierade upp nya för att dom gamla var så slitna och fula.

 

 

Men vi tänkte inte så mycket på det utan timarna rullade på, men sen kom kaos ppå besök när dom skulle rätta brickorna för siffrorna stämde ju inte alls..

 

 

Så jag fick ta med mig Ann-Kristin och gå rundan och skriva av alla siffror så vi hade rätt på pappret.

 

Så nu har jag fått i uppdrag att rätta till det tryckfelsnisse hade gjort fel   

 

 

Tryckfelsnisse´s verk

 

 

Dom rätta siffrorna som jag ska fixa till så det ser ut som på bilden ovanför   

 


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards