ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 18 september 2016

Av Cattis - 18 september 2016 15:18

Igår lördag så fick jag börja med att torka av alla nya filmer som jag köpt av en kille, bara för att jag fick allergi av dom, alltså väldans klåda i ögona efter att hållt på med filmerna.

 

 

Men men, jag tog lite såpa och vatten och torkade av filmerna och sedan när jag skulle stoppa in dom skåpet bland alla andra mina filmer så såg jag att jag hade sorterat dom helt fel..

 

Jag har alla mina filmer i bokstavsordning för att jag sk ahitta dom lättare (tror jag i alla fall)    men då så såg jag att rad nr 2 låg helt fel så då rev jag ut alla filmerna och började om från början... så jag satt närmare 4 timmar och sorterade alla filmer på nytt, och då med en gammal lista så alla mina filmer stog inte med där    och det var en pers kan jag lova, och så lilla jag som inte kan sitta för länge på golvet för att jag blir så stel i kroppen + att jag får så himla ont både i rygg och höfter.. så man går ju som en 90 åring när jag ska försöka räta ut mig igen..

 

 

men men skam den som ger sig, jag lyckades till slut få in alla filmerna där dom skulle vara.

 

 

 

Idag däremot så har jag nästan bara legat på latsidan, jag har laddat om dskmaskin och kört igång den och så har jag kört en tvätt och så har faktiskt varit så duktig att jag bäddat ret i sängen oxå   

 

 

 

Så här ser mitt filmskåp ut nu, tyvärr har jag ingen före bild   

 

 

Här är alla filmerna som skulle in i skåpet:

 

 

Här är slut resultatet när jag var klar med alla filmer:

 


 

 

 


 


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards