ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 16 september 2016

Av Cattis - 16 september 2016 11:13

För ett tag sedan så var jag med på min kompis Jossan´s tävling som hon har i sin blogg, och idag fick jag ett mezz från henne att tävlingen är avslutad och vinnaren är korad.

 

Jag trodde aldrig i min vildaste fantasi att jag skulle vinna, för jag har i normala fall aldrig någon tur sådär.

 

Jag brukar vara med och tävla ibland både på facebook och andra sidor men utan någon lycka.

 

 

 

Om ni är nyfikna på vad jag vunnit så är det ett skal att dessigna själv

   

 

OBS: Dessa bilder är lånade från

www.gocustomized.se

 

 

 

Min kompis Jossan burkar ha lite tävlar nu och då och ibland även att man kan få lite rabatt på olika ställen när hon har samarbeten med dessa sidor.

Men spana in hennes blogg och håll ögona öppna   

 

Klicka HÄR för att komma till hennes blogg

 

 

 

Ha en toppen helg och en fortsatt trevlig dag

 

 

 



Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards