ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 1 januari 2016

Av Cattis - 1 januari 2016 16:27

Hej mina läsare, jag har inte glömt bort er, jag har bara inte haft någon tid över att blogga då jag har familjen här uppe på besök.

 

Mamma & min syster har rest 63 mil för att fira jul och nyår här i Timrå hemma hos mig.

 

Min systerdotter har åkt till sin pappa för några dagar sen och det bev riktigt tomt efter det lilla bustrollet   

 

Storebrorsan & hans dotter åkte från Örebro och upp till mig i Timrå så då kan ni förstå att jag inte har så mycket tid att sitta vid dator, surfplatta, eller mobilen..

 

På kvällarna så har vi suttit o kollat på film, och haft det trevligt.

Dagen innan Stephanie åkte till sin pappa eller snarare att hennes pappa kom och hämta henne så var vi på Candy World i Birsta, det är ganska nyöppnat där men jag måste då säga att det är bättre på Drakborgen, alltså det är mycket roligare på Drakborgen än på Candy World.

 

 

Men detta år så har jag inga nyårslöften för det är ingen idé för jag kan ändå inte hålla dom   

 

Nä nu ska jag lämna datorn för att vara lite social, och som sagt jag har inte glömt er och jag har INTE övergivigt min blogg, utan jag uppdaterar igen så fort jag har möjlighet till det.

 

 

 

Ha de gött och Gott nytt år mina kära läsare

 

 



Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards