ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Direktlänk till inlägg 11 maj 2016

Hemma igen

Av Cattis - 11 maj 2016 11:49

Hej o hå, nu är jag hemma i Timrå igen.

 

Jag skulle ha kommit hem i söndags, men ödet ville något helt annat då, eftersom vi hamnade i kilometerlång kö i Söderköping på grund av den förbaskade broöppningen.

 

Men en sak är jag väldigt glad över, det är att jag bestämde mig för att låta min älskade kisse vara kvar hemma hos mamma, för det var så varmt att han hade dött om han hade fått följa med.

 

 

 

Men men, jag fick lov att boka en ny biljett hem så jag kom hem igår kväll.

Borta bra men hemma bäst.

 

 

Så vad har jag gjort för kul under tiden jag har varit nere hos mamma, jo jag har myst en hel del med syrrans lilla bebis, han är så himla mysig, och så snäll.

 

 

Jag har även passat på att mysa med Stephanie, syrrans stora flicka, för nu när lillebror har kommit till världen så kan man inte säga att hon är liten, för hon har ju blivit storasyster och så blir ju faktiskt 5år i höst.

Vart har åren tagit vägen? Tycker ju det var alldeles nyss hon kom till världen.

 

 

Vi passade på att ta en sväng på Busfabriken i Norrköping när jag var hemma.

 

Det var Sabbe, syrran, jag, Stephanie och lilla Sebastian (syrrans bebbe) som var på Busfabriken och det var superkul, mycket roligare än Candy World i Birsta.

 

Stephanie ville inte åka någon rutschkana på Busfabriken, men Sabbe och jag åkte några stycken   

 

Vi hade minst lika kul som Stephanie där.

 

I lördags så var på Kosläpp i Sänkdalen (Vikbolandet) Det var min första gång som jag varit på Kosläpp, jag tyckte det var riktigt kul och se.

 

Vi köpte glass där oxå, och det är deras egen glass, alltså Sänkdalens egen hemmagjord glass.

Den var riktigt god.

 

 



Här inne tillverkar dom Sänkdalens glass, egengjord glass på egen mjölk och självklart ekologisk och supergod   

 

 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cattis - Fredag 19 april 18:50

    Hallå alla mina kära läsare Hoppas allt är bra med er Med mig är det bare bra.     Det har visst gått en hel månad sen jag bloggade      Men jag kan lugna er mina kära läsare att det har inte hänt allt för mycket i mitt liv uta...

Av Cattis - Tisdag 19 mars 11:46

  Hallå alla mina kära läsare hoppas allt är bra med er, med mig är det bra men min tinitus i mitt vänstra öra har inte varit någe snäll med mig ett par nätter nu men i natt så var den värre än värst vilket har varit jätte jobbigt för den har ...

Av Cattis - Söndag 25 feb 13:22

    Hallå alla mina kära läsare Hoppas att allt är bra med er.   Med mig är de bare bra lite trött men de e ju typ standard       Igår så hade jag några vänner på besök som firade mig i efterskott, jag fyllde år på alla    dag men ...

Av Cattis - Tisdag 20 feb 10:23

  Hallå alla mina kära läsare Hoppas allt är bra med er.   Förtom att min rygg börjat bårka med mig så är de bare bra.     Har inte gjort något särskillt för att trigga ryggen, men ibland så behövs det inte mycket för att de ska bli ...

Av Cattis - Lördag 10 feb 12:55

  Hallå alla mina kära läsare Nu kommer här ett färskt litet inlägg      Hoppas att allt är bra med er Med mig är det toppen idag   Känner mig utvilad och piggelin idag      Har haft ett tag nu där min sömn har gått upp o ner och...

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards