ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 29 maj 2016

Av Cattis - 29 maj 2016 12:58

Igår var det fullt ös igen, då var det nämligen våran tur att hålla i Länsdansen.

 

 


 

Jag tyckte att det var lika kul som alltid när vi har dansen, fast det var nog lite roligare iår för att min älskade vän Jossan var med och jobbade.

 


 

Varje år en lärdag i Maj så håller Timrå Fritid i Länsdansen i Söråkers Folketshus.

 

 

För om jag inte minns helt fel så är det för tredje året som vi har Krantz & Krantz från Härnösand som spelar på våran länsdans.

 

Jag tyckte att dom var mycket bättre denna gång än vad dom var förra året när dom spelade på våran dans.

 

 

 

 



 

På denna glob har några kändisar skrivigt sina namn, istället för att ha en gästbok så valde Söråkers Folketshus att ha en Jordglob som kändisarna kan signera     

 

 

 

Det bästa med gårdagen är att vi hade så underbart väder.   

 

 

Det är som min bror tatuerat på min arm

 

"It Can´t rain all the time"

 

Så alltså efter en veckas regn så kom det lite sol   och vi fick en underbar kväll.

 

 

 



Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards