ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 19 mars 2024

Av Cattis - Tisdag 19 mars 11:46


Hallå alla mina kära läsare

hoppas allt är bra med er, med mig är det bra men min tinitus i mitt vänstra öra har inte varit någe snäll med mig ett par nätter nu men i natt så var den värre än värst vilket har varit jätte jobbigt för den har stört min sömn något så enormt.

 

Jag har planer på att prata med vårdcentralen om min tinitus för att se om det finns någon hjälp att få, jag vet att det kan vara svårt men värt ett försök i alla fall.

 

Men först och främst så ska jag ta reda på ifall utredningen om sömnapé gav något resultat, det har nu gått ca 1,5 månad men inte hört något så jag tänkte jag skulle slå en signal och prata med dom.


För gav inte det något resultat så måste jag ju prata med tandläkaren om att få en snartskena, visst det finns att köpa på apoteket men vill hellre ha en som är direkt gjuten efter mina tänder så jag vet at det blir bra.

Köpte en på nätet men den är ju så stor att jag knappt får plats med den i munnen  .

 

 

 

Men nog om detta tråkiga.

Sedan sist jag bloggade så har jag varit på dejt med min älskade Linda, vi tog en lång o trevlig fika inne på Café In Between i fredags (15/3).

Då blev det en massa surr och så hade vi sällskap av en Komminister från Ljustorps församling, en riktigt trevlig prick.

 

Och nu har jag även bestämt mig för att det är dags att köpa en ny mobil, inte för att jag är missnöjd med den jag har men den är lite muppig av sig ibland och jag har varit sugen lääänge att införskaffa en ny men velat invänta rätt tilfälle.

Jag kommer att hålla mig inom Samsung för det är ett märke som jag trivs bäst med, men jag hade lite beslutsånget igår om vilken modell som jag skulle välja, så jag skickade ett mezz till min älskade vän Jossan för hon är lika mobilnörd som jag är *fnizz*  

Så hon hjälpte mig att bestämma vilken modell som jag ska köpa och kom fram till att det kommer att bli en Samsung S22 plus.

 

Kommer nog aldrig i mitt liv att köpa den nyaste som finns på marknaden då jag tycker det är alldeles för mycket pengar för en mobil som man kommer att ha i max 2-3år, den som jag har nu har jag haft i 2år nu.

 

 

Alla understrukna ord är klickbara   

 

 

 

 

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards