ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 17 juni 2023

Av Cattis - 17 juni 2023 16:12



Halloj alla mina kära läsare

Hoppas allt är bra med er.

Med mig är det toppen.

 

 

Nu är det bara en vecka kvar sedan går jag på Midsommar i 6 veckor som jag råkade säga till min kompis när jag skulle säga att jag skulle gå på semester på självaste midsommar.
Längtar som en tok tills min semester, ska inte göra ngåot speciellt vad jag vet just nu, bara vara hemma och njuta av  och värmen, i torsdags så tog jag årets första dopp i Tjärn och det var riktigt skönt de, kallt som tusan innan man väl kom i men sen så njöt man i fulla drag, det blev även bad igår inte idag då jag haft lite annat för mig.

 

Hoppas ni har det gött i värmen och glöm inte att drick mycket vatten och en och annan resorb eller vätskeersättning. Kan tipsa om Icas egna vätskeersättning med smak av apelsin, jag tycker den är riktigt god men ta inte för många för då vill inte magen vara med längre och man får springa akut på toa  .

 

 


 

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards