ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 26 maj 2021

Av Cattis - 26 maj 2021 11:45

Den här filmen har jag sätt minst en 3 gånger men lyssnat på musiken hur många gånger som helst jag älskar den både musiken och filmen för den innehåller verkligen så mycket, en man som kämpar för sin dröm men samtidigt hittar personer som gömmer sig bara för att dom inte passar in i samhället, men mitt i allt så glömmer han bort sig i all berömmelse men hittar tillbaka tack vare sina härliga vänner som trodde på honom när han tappat bort sig.

Filmen är verklighetsbaserad och baserad på P.T Barnum liv



Handling:

 

I The Greatest Showman får vi får följa den amerikanska visionären P.T Barnum, som från ingenstans lyckades skapa en spektakulär cirkus som fängslade människor runt om i hela världen

 

 

 


 

 

Skådespelare:

 

Hugh JackmanMichelle WilliamsZac EfronZendayaRebecca FergusonAustyn JohnsonCameron SeelyKeala Settle, Sam HumphreyYahya Abdul-Mateen IIEric AndersonEllis RubinSkylar DunnDaniel EveridgeRadu Spinghel

 

 

Speltid:1t 45min  Genre:Musikal Drama  Releasedatum:2017-12-25

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards