ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Direktlänk till inlägg 11 mars 2020

2 timmars träning

Av Cattis - 11 mars 2020 22:02


Hej o hå vad det går, idag så körde vi ett mix pass på ca 2 timmar där 4 olika ledare fick dela på tiden, vi var ca 28st som deltog idag   .

 

Vi fick testa på Cirkelträning, Medelgympa och HI Intervall och jag kan ju lova att det var jobbigt som satan precis som det ska vara   

 

 

I vanliga fall så går jag på medelgympa på måndagar, Vattengympa på tisdagar och ibland så går jag även och tränar på onsdagar på HI Intervall.

 

 

Idag så bjöds de på lite gott att dricka, digestive kex och finkrisp så fick vi välja mellan 3 olika mjukostar till (ädelost, mild mjukost och en lite kryddigare mjukost) på mitten av passet så vi fick tanka lite energi för att orka med det jobbigaste alltså Medelgympan och Hi Intervall, visst cirkelträningen var smått jobbig på vissa ställen men ändå en piece of cake i jämförelse   

 

När vi började närma oss slutet av passet så kände jag att energin började sina och det blev så varmt att de kändes som om man stog i en bastu och tränade   .

 

 

 

 

 

 


På Korpens Gå bingo så jobbar du var 3e söndag.

Vi är just nu 3 gupper som turas om att jobba varje söndag.


Själv har jag varit med och jobbat på Korpens Gå Bingo sedan hösten 2013 och trivs jättebra.

 

Tveka inte att höra av dig om du är sugen att börja antingen som Gruppinstruktör eller på Gå Bingon.

Du kan läsa mer på Korpens hemsida

Du kan även maila till:

info@korpen-timra.se



 
 
Jossan

Jossan

12 mars 2020 11:51

Hej.

Förlåt att jag påpekar, men jag tycker att bokstäverna går ihop med varandra och det blir svårt att läsa inlägget. Kan du göra något åt det i versionen på datorn? I mobilen är texten tydligare och mycket lättare att läsa. Kan du i alla göra så att raderna inte går ihop med varandra? Jag menar så att raden nedanför inte går ihop med raden ovanför.

Mvh och kram

http://https://mynameisjossan.se

Cattis

12 mars 2020 13:12

Sv: Jag har inga problem att läsa.. har kollat både via jobbets dator och via min egen dator.

 
Jossan

Jossan

13 mars 2020 18:27

Skönt att vi kunde lösa problemet eller jag kunde lösa det rättare sagt, så att det funkar bra nu. Vi snackade ju om det igår

http://https://mynameisjossan.se

Cattis

13 mars 2020 21:25

Sv: Absolut, han o svara på din kommentar innan vi löste problemet =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cattis - Fredag 19 april 18:50

    Hallå alla mina kära läsare Hoppas allt är bra med er Med mig är det bare bra.     Det har visst gått en hel månad sen jag bloggade      Men jag kan lugna er mina kära läsare att det har inte hänt allt för mycket i mitt liv uta...

Av Cattis - Tisdag 19 mars 11:46

  Hallå alla mina kära läsare hoppas allt är bra med er, med mig är det bra men min tinitus i mitt vänstra öra har inte varit någe snäll med mig ett par nätter nu men i natt så var den värre än värst vilket har varit jätte jobbigt för den har ...

Av Cattis - Söndag 25 feb 13:22

    Hallå alla mina kära läsare Hoppas att allt är bra med er.   Med mig är de bare bra lite trött men de e ju typ standard       Igår så hade jag några vänner på besök som firade mig i efterskott, jag fyllde år på alla    dag men ...

Av Cattis - Tisdag 20 feb 10:23

  Hallå alla mina kära läsare Hoppas allt är bra med er.   Förtom att min rygg börjat bårka med mig så är de bare bra.     Har inte gjort något särskillt för att trigga ryggen, men ibland så behövs det inte mycket för att de ska bli ...

Av Cattis - Lördag 10 feb 12:55

  Hallå alla mina kära läsare Nu kommer här ett färskt litet inlägg      Hoppas att allt är bra med er Med mig är det toppen idag   Känner mig utvilad och piggelin idag      Har haft ett tag nu där min sömn har gått upp o ner och...

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards