ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Direktlänk till inlägg 13 januari 2020

På't igen

Av Cattis - 13 januari 2020 22:26

 

Då var det dags igen o röra på fläsket   , idag så startade Korpens gympa igång igen och jag kan ju lova att det kändes att man bara haft det gott i jul   . Det känns i musklerna och framförallt i konditionen, underhåller man den inte så blir man lättare trött.

 

 

Detta pass kändes som något i alla fall 98% helt nytt alltså med nya övningar som jag inte kan minnas att vi haft förut på gympan.

Det var som vanligt lite svårt att hänga med i övningarna som det alltid är när det är terminsstart  . Några övningar fick jag göra lite lättare eftersom min kropp inte riktigt klarar allt. Det bästa med dessa pass och gänget som kommer och tränar men framförallt Korpen i sig är att man gör så gott man kan och kör efter sin förmåga, aldrig någon som dömer för att man inte hänger med eller inte klarar av vissa övningar, man kommer som man är och som sagt kör efter egen förmåga.



Hon hade även hittat massa sköna låtar varav en låt som jag tipsat om   .

 

 

 

För den som är sugen att testa på något av Korpens pass så har dom öppet hus nu i 2 veckor med start idag 13 januari.

Med öppet hus menas att det är GRATIS prova på i 2 veckor på alla Timrå Korpens pass.

 

Kan knappt fatta att i år så går jag in på mitt 10e år med Korpen här i Timrå och jag trivs som fisken i vattnet.

 

Så om du kommer på öppet hus så kanske du med fastnar för något som passar för just dig. Jag går på medelgympa med Pia och vattenträning med Katarina & Katarina.

 

Jag har även testat på Hi intervall med Pia & Erika & Spinning med Erika, så det är pass jag kan rekommendera.

Här nedan så kan du se vårens schema   

 


 
 
Amisa

Amisa

13 januari 2020 23:33

Det positiva är väl att nu kan konditionen bara bli bättre!
Skönt att ha lite medryckande låtar att träna till, det blir mycket roligare då.

http://min-inre-vagvisare.bloggagratis.se

Cattis

14 januari 2020 09:15

Sv: Absolut =D.
Jag håller med dig =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cattis - Fredag 19 april 18:50

    Hallå alla mina kära läsare Hoppas allt är bra med er Med mig är det bare bra.     Det har visst gått en hel månad sen jag bloggade      Men jag kan lugna er mina kära läsare att det har inte hänt allt för mycket i mitt liv uta...

Av Cattis - Tisdag 19 mars 11:46

  Hallå alla mina kära läsare hoppas allt är bra med er, med mig är det bra men min tinitus i mitt vänstra öra har inte varit någe snäll med mig ett par nätter nu men i natt så var den värre än värst vilket har varit jätte jobbigt för den har ...

Av Cattis - Söndag 25 feb 13:22

    Hallå alla mina kära läsare Hoppas att allt är bra med er.   Med mig är de bare bra lite trött men de e ju typ standard       Igår så hade jag några vänner på besök som firade mig i efterskott, jag fyllde år på alla    dag men ...

Av Cattis - Tisdag 20 feb 10:23

  Hallå alla mina kära läsare Hoppas allt är bra med er.   Förtom att min rygg börjat bårka med mig så är de bare bra.     Har inte gjort något särskillt för att trigga ryggen, men ibland så behövs det inte mycket för att de ska bli ...

Av Cattis - Lördag 10 feb 12:55

  Hallå alla mina kära läsare Nu kommer här ett färskt litet inlägg      Hoppas att allt är bra med er Med mig är det toppen idag   Känner mig utvilad och piggelin idag      Har haft ett tag nu där min sömn har gått upp o ner och...

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards