ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Direktlänk till inlägg 12 januari 2020

30 frågor om året som gått

Av Cattis - 12 januari 2020 10:00


 

Gjorde du något 2019 som du aldrig gjort förut?


Kommer inte ihåg att ja skulle ha gjort något nytt under 2019


Genomdrev du någon stor förändring?


Nope

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?


Ja, en arbetskamrat blev mamma till sitt 4e barn


Vilket/Vilka datum från år 2019 kommer du alltid att minnas?


19 Juni & 30 November


Dog någon som stod dig nära?


Nej, men året innan så gick min älskade mamma bort


Vilka länder besökte du?


Sverige (alltså det land jag bor i)


Bästa köpet?


Hmm, har köpt ett nytt aktivitetsarmband från Kjell & Co. Den är helt okey. Skulle ge den 3/5 i betyg. Det jag saknar med klockan är att den inte tar emot snapchat aviseringar, sen gillar jag inte att man får avisering när man öppnar messenger tycker det är rätt onödigt. Tycker oxå att det är väldigt kort signalsträcka på klockan för har jag mobilen kvar på Vardagsrumsbordet och går till exempel på toa då tappar klockan signalen till mobilen, det är sträcka på max 3-4 meter.

 

 

Denver BFH-14 Aktivitetsarmband

Aktivitetsarmband med pulsmätning

  • Pulsmätning vid handleden
  • Vibrerande väckarklocka
  • Svett- och vädertålig (IP68)
Vill du ha bättre koll på hur mycket du rör dig? Denver BFH-14 är ett aktivitetsarmband med tydlig OLED-display i färg som visar dina steg, distans, sömn, kaloriförbränning och puls. Visar även notiser från mobiltelefonen och kan vibrera när någon ringer, samt visa vem som ringer. Synkar trådlöst med mobilen via Bluetooth.

 


Gjorde någonting dig riktigt glad?

Att jag fick en vän till som är minst lika knasig som en annan     


Saknade du något under år 2019 som du vill ha år 2020?

Min älskade mamma men tyvärr kan jag inte få henne tillbaka   


Vad önskar du att du hade gjort mer?


Hmm, jag vet inte just nu


Vad önskar du att du hade gjort mindre?

Inte slösat bort mina pengar   


Favoritprogram på TV?


Dr pimple Popper, Body Bizzare, Wahlgrens värld & Sofias änglar


Bästa boken du läste i år?


Hmm, de måste nog vara dessa

 

       

 


Största musikaliska upptäckten?


Ingen aning


Vad var din största framgång på jobbet 2019?


Ärligt talat ingen aning


Största framgång på det privata planet?


Vet ej


Största misstaget?

Samma som ovan   


Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?


Det går upp och ner, sorgen efter mamma blir så påtaglig ibland och då rinner tårarna ner för kinderna


Vad spenderade du mest pengar på?


Mat ärligt talat


Något du önskade dig och inte fick?


Tillbaka min älskade mamma som gick bort 2018


Vad gjorde du på din födelsedag 2019?


Jag jobbade som vanligt


Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?


Tror inte de


Vad fick dig att må bra?


För mig räcker det att mina vänner, familjen, min kisse och självlart min älskade gubbe finns i mitt liv


Vem saknade du?


Min mamma


De bästa nya människorna du träffade?

Ulrika   


Mest stolt över?


Min älskade syskonbarn


Högsta önskan just nu?


Att 2020 ska bli ett bättre år än 2019


Vad tänker du göra annorlunda nästa år?


Shoppa mindre och spara mer


Vad har du för mål och drömmar för 2020?

 

Att minst ta en kryssning till Helsingfors med goda vänner och eller familjen

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cattis - Fredag 19 april 18:50

    Hallå alla mina kära läsare Hoppas allt är bra med er Med mig är det bare bra.     Det har visst gått en hel månad sen jag bloggade      Men jag kan lugna er mina kära läsare att det har inte hänt allt för mycket i mitt liv uta...

Av Cattis - Tisdag 19 mars 11:46

  Hallå alla mina kära läsare hoppas allt är bra med er, med mig är det bra men min tinitus i mitt vänstra öra har inte varit någe snäll med mig ett par nätter nu men i natt så var den värre än värst vilket har varit jätte jobbigt för den har ...

Av Cattis - Söndag 25 feb 13:22

    Hallå alla mina kära läsare Hoppas att allt är bra med er.   Med mig är de bare bra lite trött men de e ju typ standard       Igår så hade jag några vänner på besök som firade mig i efterskott, jag fyllde år på alla    dag men ...

Av Cattis - Tisdag 20 feb 10:23

  Hallå alla mina kära läsare Hoppas allt är bra med er.   Förtom att min rygg börjat bårka med mig så är de bare bra.     Har inte gjort något särskillt för att trigga ryggen, men ibland så behövs det inte mycket för att de ska bli ...

Av Cattis - Lördag 10 feb 12:55

  Hallå alla mina kära läsare Nu kommer här ett färskt litet inlägg      Hoppas att allt är bra med er Med mig är det toppen idag   Känner mig utvilad och piggelin idag      Har haft ett tag nu där min sömn har gått upp o ner och...

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards