ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 5 april 2017

Av Cattis - 5 april 2017 14:21

Idag har jag hemmadag, alltså jag ör ledig från jobbet för att ta hand om hemmet.

 

Men idag så sitter allt som i tjära, jag har typ ingen ork eller energi till något idag, skulle mest bara vilja krypa ner i säng igen o sova bort dagen.

 

Nej, jag är inte sjuk eller något har bara väldigt tomt på energi, har en disk som skriker på mig och en dammsugare som står och väntar på att få lite mat (damm & katthår mm   )
Men jag vet inte hur jag ska få ork till att ta itu med det idag   

 

 

 

Hoppas jag är pigg imorgon för på kvällen ska jag på Korpens mix pass, alltså då slår dom ihop flera olika pass till ett på 2 timmar med en liten paus på mitten.

 

Jag var med förra året och det var super kul men ack så jobbigt, iår ska vi vara på Böle skola i deras gympahall, som är minimal eller iaf känns de så när vi blir många, så detta blir spännande. Förra året var vi på Mariedal skolan i deras gympahall som är lite större och där vi bra med plats fast vi var väldigt många.

 

 

 

 

Nä, undra sa flundra om torsken är en fisk, om jag kanske ska avsluta blogginlägget o sedan försöka ta hand om disken iaf...

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards