ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 6 juli 2016

Av Cattis - 6 juli 2016 17:32


Nu är det äntligen SEMESTER, bilden tog jag imorse när jag stog och väntade på bussen.

 

Tog bussen imorse för att jag skulle till sjukgymnasten 08.00 för en sista behandling av akupungtur i min axel, som bråkat i 2års tid med lilla mig.

 

Min axel har svarat riktigt bra på den behandlingen och jag känner mig mycket bättre.

Jag prövade först med stötvågsbehandling, men det funkade inte så bra tycker jag utan gjorde bara ont.

 

 

 

 

Men i alla fall så efter besöket hos sjukgymnasten så var det jobb en ½ dag innan min älskade kontaktperson/kompis Rebecka kom och hämtade upp mig.

 

Vi tyckte att det blåste lite för mycket för att dra ut på Smack grundet och mysa, så vi tog en sväng på Birsta istället.

 

Vi gick på IKEA och tog en fika och sedan kollade runt lite där..

 

Vi passade även på att planera lite, vad vi ska hitta på framöver, så det inte bara blir Birsta   

 

 

 

Tänkt att om 5 veckor så har jag och Rebecka känt varandra i 2år, men det känns som om vi alltid har varit vänner, men det är nog för att vi har samma sjuka humor och lika knasiga, men framför allt att hon förstår lilla mig och min tankegång och hur jag fungerar, men det allra bästa är att jag kan berätta saker för henne och hon förstår mig precis som min familj och min älskade gubbe   

 

 

Rebecka trasslade in sig i mitt liv 12/8-14 men kommer aldrig någonsin att kunna trassla sig ur mitt liv, men å andra sidan så tror jag inte hon vill det heller   



-------------------------------------------------

 

 

Nu är det semester i 4a härliga veckor och 2½ av dom kommer jag att spendera i Södra Sverige

 

Imorron ska jag nämligen åka ner till Valdemarsvik och på Lördag så ska jag följa med min älskade kompis Carro hem till Gällstad.

 

 

fredag och lördag är det Karnebåtfestival i Valdemarsvik, och så ska Carro, Jens och deras hund Basse komma upp till Valdemarsvik och vara med lilla mig och min familj, så nu hoppas jag på att vädret är med oss så vi får toppen dagar och att vi kan grilla sedan på kvällen   

 

 

 


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards