ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Direktlänk till inlägg 25 november 2016

Härliga veckan

Av Cattis - 25 november 2016 11:49

Denna vecka har varit härlig tycker jag, förutom att jag varit jätte trött när jag kommit hem från jobbet.



Lite adventsfint på byn


I onsdags så hade vi knytkalas på kyrkan och det var lika mysigt som förra gången vi hade det, men lite synd att några inte kunde vara med, men tyvärr är det ju så när alla har olika saker att göra.

 


 

I torsdags var det en lugn dag på kyrkan, men det tyckte jag mest var skönt, dagen gick ju fort i alla fall    men det är väl så när man har världens bästa arbetskamrater.

 


 

Idag fredag så hade vi besök av mina 2 arbetskamrater från kyrkan på Tallkotten, så vi gjorde i ordning en liten mysfika med bröd som 2 av mina arbetskamrater på Tallkotten bakat igår, recept på det kommer senare.

 

 

Imorgon Lördag så ska jag få följa med Fritiden till Kramfors och spela bowling och det ska bli superkul, jag älskar att bowla men har inte kunnat göra det på länge bara för att min arm har bråkat, eller den bråkar ju fortfarande med inte lika mycket som förut.

 

För den som inte hängt med i svängarna så har jag en inflammation i axeln som gör att mellanrummet mellan axeln och armen har blivit för litet så nerverna hamnat lite i kläm och med det gjort att det gör ont i armen istället, så jag måste ta det lite lugnt med vissa saker som att belasta för mycket.

 

Men men det är som det är så jag hoppas inte min arm eller handleder kommer att vara för ilskna på mig imorgon så det går bra att bowla, annars så får jag ta hjälp av den där ställningen som finns, även om jag tycker det är lite fusk    i alla fall för mig.

 

 

Men å andra sidan det finns bara 2 fel med kroppen och det är huvudet och resten haha   

 

 

söndag sen så ska vi bingofunktionärer på Korpens Gå Bingo fotograferas och sedan är det julgröt där för oss som anmält oss till det. När jag kommer hem sedan är det tvättstugan och sedan tack o god natt för att invänta måndag igen   

Jag kommer nog vara mer död än levande på måndag morgon sen   

 

 

 

Här är är några bilder på min nya jacka
som jag köpt på Bonprix 359kr   

 

   

 

Ha en skön helg mina kära läsare

 

 

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cattis - Fredag 19 april 18:50

    Hallå alla mina kära läsare Hoppas allt är bra med er Med mig är det bare bra.     Det har visst gått en hel månad sen jag bloggade      Men jag kan lugna er mina kära läsare att det har inte hänt allt för mycket i mitt liv uta...

Av Cattis - Tisdag 19 mars 11:46

  Hallå alla mina kära läsare hoppas allt är bra med er, med mig är det bra men min tinitus i mitt vänstra öra har inte varit någe snäll med mig ett par nätter nu men i natt så var den värre än värst vilket har varit jätte jobbigt för den har ...

Av Cattis - Söndag 25 feb 13:22

    Hallå alla mina kära läsare Hoppas att allt är bra med er.   Med mig är de bare bra lite trött men de e ju typ standard       Igår så hade jag några vänner på besök som firade mig i efterskott, jag fyllde år på alla    dag men ...

Av Cattis - Tisdag 20 feb 10:23

  Hallå alla mina kära läsare Hoppas allt är bra med er.   Förtom att min rygg börjat bårka med mig så är de bare bra.     Har inte gjort något särskillt för att trigga ryggen, men ibland så behövs det inte mycket för att de ska bli ...

Av Cattis - Lördag 10 feb 12:55

  Hallå alla mina kära läsare Nu kommer här ett färskt litet inlägg      Hoppas att allt är bra med er Med mig är det toppen idag   Känner mig utvilad och piggelin idag      Har haft ett tag nu där min sömn har gått upp o ner och...

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards