ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 9 oktober 2016

Av Cattis - 9 oktober 2016 10:41

I fredags så var vi lediga från jobbet bara för att personalen på Tallkotten och Dagcenter skulle ha planeringsdag.

 

 

Det tyckte jag var perfekt för då passade jag först på att städa av lite i lägenheten innan jag satte mig på cykeln och trampade iväg till Lögdö Bruk, det var en ganska läskig väg att cykla för på en sträcka fick bilarna köra i 90 km/h och bland annat så blev jag omkörd av en timmerbil och några andra lastbilar, men men jag klarade mig helskinnad ut till Lögdö.

 



Det var inte en person där förutom jag själv, men det gjorde inget för jag var bara där för att tanka lite energi och bara vara för mig själv en stund.

 

 

 

Jag cyklade runt där på Lögdö en stund innan jag drog mig bort till masugnarna för att fota lite.

 

 

 

 

 

 

Men innan jag kom in till Lögdö Bruk så var jag ju bara tvungen att besöka vårat ställe där vi fotade samernas alla årstider.

 

 

 

 

 

--------------------------------------------

 

 

 

Igår Lördag så tog jag bussen ut till Söråker för att gratta en kompis som fyller år nu till veckan.

 

Vi började med ett besök in på Pizzeria Lasola för att käka lite middag innan vi gick hem till Kikki och fikade och surrade en hel del   

Kvällen bjöd på många goa skratt.

 

 

 

 

Våran obligatoriska bild inne på Pizzeria Lasola, bara att denna bild blev den bästa på oss 3, just bara för alla tokade till det lite grann och så skrattade vi så vi nästan kiknade     

 

 

Men iaf efter mat och mera surr så gick vi hem till Kikki och surrade ännu mer, och så kom det en gammal granne till Kikki och Linda en riktigt trevlig sådan.

 

 

Kikki har 2 jätte fina och speciella hundar.

En som är lite matskadad, alltså hon älskar allt som är ätbart hehe

så hon ville ju såklart äta upp våra muffins smulor   

Och så har vi lilla Melker som gärna vill blanda sig i samtalet   

 

 

 

Här sitter Melker bredvid sin matte Kikki, jag tyckte Melker var så din när han satt där på armstödet.   

 

 

 

 

Linda ville oxå vara med på kort när jag skulle fota Zita   

 

 

 

 

 



Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards