ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 28 juli 2015

Av Cattis - 28 juli 2015 21:53

Jag kom hem till Timrå för en vecka sen, men har inte haft tid eller ork att uppdatera eftersom det har vare fullt ös nästan hela veckan.

Jag har haft min bästa kompis Carro, Jens och lillebror Marcus hos mig hela veckan. Dom åkte hem idag o de blev super tomt i min lya ?

Så vad har vi hittat på denna vecka, jo vi har haft mys kvällar, vare på stan och igår så var Carro, Jens, jag Carros farbror, faster o deras 2 barn uppe på Södra Berget och gick först Tarzanstigen o sen Björnstigen det var riktigt kul men super jobbigt med alla utmaningar uppför och nerför bergen.

Idag efter att gänget hade åkt så for jag iväg med Rebecka in till stan.. O de va riktigt mysigt o kul.
Och som vanligt när Rebecka o jag är på stan så fyndas det, först på fyndlagret fär jag köpte 2 fina lyktor som står på min balkong nu o sen när vi gick in på New Yorker då köpte jag 4 st töjer. Så nu behöver inte jag köpa mer tröjor iaf ; )

Ha de gött mina kära läsare
På Återseende <3

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards