ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Direktlänk till inlägg 21 maj 2013

Korpen

Av Cattis - 21 maj 2013 20:46

Idag så hade vi avslutning för denna träningstermin i Korpenstugan och det var riktigt trevligt, mycke surr och god gemenskap...

 

de bidde ganska högljud där inne i stugan en stund och det hörs i mina öron för de tjutar ganska bra, hoppas bara att de hinner o lugna ner sig tills ja ska gå sova. Jag har tinnitus och har haft de sen högstadiet.. och ibland så e de knäpptyst i mina öron och då e de nästan så att de e lyx, och har jag vare på någo ställe där det vare väldigt högljud så tjuter de som satan i örona och ibland så e de bara lite mindre och de e med skönt.

 

 

Det är ju inte så att jag får svårt att sova men att de bara tar lite längre tid att somna om det tjuter för mkt i örona. Men annars så störs ja inte speciellt mkt av det, visst de e ju inte skönt med tjut i örona men va ska ja göra? Det enda som ja kan göra e att undvika att lyssna på för hög musik i mina hörlurar eller stå/sitta för nära högtalare.

 

 

 

 

Men iaf så e jag super nöjd med kvällen, det var även några nya ansikten med idag som förmodligen gick på Affrodans eller Chiball för jag gick ju inte på något av dom 2 passen men va gör de de e ju alltid kul med lite nytt folk. Och det som var nytt för denna gång var att även dom andra passen var med på avslutningen i Korpen stugan för annars så har det bara vare vattengympa gänget som haft avslutning.

 

 

 

 

Tyvärr så kan ja inte lägga upp några bilder från kvällen då jag inte frågat personerna som är med på korten om jag får lägga upp här på bloggen.

Men jag ska fråga ett par stycken som ja knäppte på om det är okey att lägga upp här.

 

Och får ja nobben ja då blir de inga bilder, inte från mig iaf.

 

 

 

 

 

Ha de gött

 

På återseende

 

 

 


 
 
Jossan

Jossan

22 maj 2013 09:06

Du kan alltid sudda ut ansiktena på personerna, då vet man ju inte vilka det är.

I alla fall, jag har också tinnitus som du vet och ett bra tips är att stoppa en öronpropp i det örat som tjuter, om man ska vistas i sammanhang där det är lite för högt eller om man har högt på sin TV och så vidare.

http://mynameisjossan.myshowroom.se

Cattis

22 maj 2013 16:32

Sv: jo visst kan jag sudda ut ansiktena men de blir nog mer grötigt så jag ska fråga personerna om lov istället så kan jag lägga ut ett par st iaf.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cattis - Fredag 19 april 18:50

    Hallå alla mina kära läsare Hoppas allt är bra med er Med mig är det bare bra.     Det har visst gått en hel månad sen jag bloggade      Men jag kan lugna er mina kära läsare att det har inte hänt allt för mycket i mitt liv uta...

Av Cattis - Tisdag 19 mars 11:46

  Hallå alla mina kära läsare hoppas allt är bra med er, med mig är det bra men min tinitus i mitt vänstra öra har inte varit någe snäll med mig ett par nätter nu men i natt så var den värre än värst vilket har varit jätte jobbigt för den har ...

Av Cattis - Söndag 25 feb 13:22

    Hallå alla mina kära läsare Hoppas att allt är bra med er.   Med mig är de bare bra lite trött men de e ju typ standard       Igår så hade jag några vänner på besök som firade mig i efterskott, jag fyllde år på alla    dag men ...

Av Cattis - Tisdag 20 feb 10:23

  Hallå alla mina kära läsare Hoppas allt är bra med er.   Förtom att min rygg börjat bårka med mig så är de bare bra.     Har inte gjort något särskillt för att trigga ryggen, men ibland så behövs det inte mycket för att de ska bli ...

Av Cattis - Lördag 10 feb 12:55

  Hallå alla mina kära läsare Nu kommer här ett färskt litet inlägg      Hoppas att allt är bra med er Med mig är det toppen idag   Känner mig utvilad och piggelin idag      Har haft ett tag nu där min sömn har gått upp o ner och...

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards