ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Direktlänk till inlägg 29 december 2020

20 frågor om TV-serier

Av Cattis - 29 december 2020 12:45

1. Tv-serie där du sett alla avsnitt minst två gånger


Svar: Lucifer, det är en serie jagsätt 2 gånger just bara för att jag tycker Lucifer är så jäkla chill alltså komisk samtidigt som han är allvarlig i det han säger, sen gör det ju inget att jag tycker han är snygg oxå   

2. Serie som du aldrig skulle kunna missa ett avsnitt av


Svar: The Haunting of bly manor, just bara för att den är kuslig och väldigt spännande så man vill ju bara veta mer och The Umbrella academy för den är sååå spännande.


3. Skådespelare som skulle kunna få dig att titta på en tv-serie


Svar: Hmm den var svår

4. Skådespelare som skulle kunna få dig att INTE titta på en tv-serie


Svar: Ingen aning faktiskt

5. Tv-serie som du kan citera från


Svar: Nä

6. Tv-serie som du gillar men som ingen annan tycker om


Svar: Det finns serier som jag gillar som till exempel min gubbe inte gillar, ett exempel där är Vampire diaries

7. Tv-serie som du brukar nynna introsången till


Svar: Kan ingen intro låt till någon serie eller film för den delen

8. Tv-serie som du tycker alla ska titta på


Svar: Lucifer & The Haunting of bly manor

9. Tv-serie som du äger på DVD


Svar: Jag äger 6 serier om jag inte minns helt fel.

CSI Las Vegas, Mordkommiskonen, Förhäxad, Arkiv X, Columbo, Kommisarie Linley, kan finnas någon mer serie i min ägo som jag inte räknat upp


10. Skådespelare som startade sin karriär i ett annat forum och som senare överraskade dig med sitt skådespeleri i en tv-serie


Svar: Har ingen koll där

11. Tv-serie som du gärna vill börja titta på i framtiden


Svar: jag påbörjade att kola om på Vampire diaries men kom inte så långt innan jag hittade något annat som lockade min uppmärksamhet

12. Tv-serie som du fick sluta titta på för att det var så dåligt


Svar: The haunting of hill house, inte för att den var dålig men jag tröttnade efter några avsnitt.

13. Tv-serie som fått dig att gråta flertal gånger


Svar: Tror inte jag gråtit till någon serie men filmer däremot har jag gråtit till flera gånger

14. Den senaste tv-serien du tittade på


Svar: Räknas julkalendern?    Annars var de nog The Hauning of bly manor som jag såg sist.

15. Favoritgenren när det gäller tv


Svar: Det är så olika men det ska gärna vara spännande.

16. Den första serien som du blev besatt av


Svar: Hmm, de måste nog ha varit Vampire diaries eller CSI Las Vegas

17. Tv-serie som du önskar att du aldrig tittat på


Svar: Den serien har jag inte hittat än

18. Den konstigaste serien du tyckt om


Svar: Ingen aning

19. Den roligaste tv-serien som du tittat på


Svar: Det måste nog vara Lucifer

20. Tv-serie som kan skrämma dig mest

 

Svar: Ingen aning

 
 
Jossan

Jossan

29 december 2020 16:21

Den första tv-serien du blev besatt av, var det inte någon serie du såg som barn? Min absolut första tror jag var Allis med Is om jag minns rätt

http://https://mynameisjossan.se

Cattis

29 december 2020 17:20

Sv: Vet ärligt talat inte och tyvärr kan jag inte fråga mamma =( o pappa är ingen idé att fråga för han vet ingenting när man frågar honom

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cattis - Fredag 19 april 18:50

    Hallå alla mina kära läsare Hoppas allt är bra med er Med mig är det bare bra.     Det har visst gått en hel månad sen jag bloggade      Men jag kan lugna er mina kära läsare att det har inte hänt allt för mycket i mitt liv uta...

Av Cattis - Tisdag 19 mars 11:46

  Hallå alla mina kära läsare hoppas allt är bra med er, med mig är det bra men min tinitus i mitt vänstra öra har inte varit någe snäll med mig ett par nätter nu men i natt så var den värre än värst vilket har varit jätte jobbigt för den har ...

Av Cattis - Söndag 25 feb 13:22

    Hallå alla mina kära läsare Hoppas att allt är bra med er.   Med mig är de bare bra lite trött men de e ju typ standard       Igår så hade jag några vänner på besök som firade mig i efterskott, jag fyllde år på alla    dag men ...

Av Cattis - Tisdag 20 feb 10:23

  Hallå alla mina kära läsare Hoppas allt är bra med er.   Förtom att min rygg börjat bårka med mig så är de bare bra.     Har inte gjort något särskillt för att trigga ryggen, men ibland så behövs det inte mycket för att de ska bli ...

Av Cattis - Lördag 10 feb 12:55

  Hallå alla mina kära läsare Nu kommer här ett färskt litet inlägg      Hoppas att allt är bra med er Med mig är det toppen idag   Känner mig utvilad och piggelin idag      Har haft ett tag nu där min sömn har gått upp o ner och...

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards