ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Direktlänk till inlägg 3 december 2020

Hallå i Holken

Av Cattis - 3 december 2020 20:00

Halloj

Jag vet att jag inte varit speciellt aktiv här på bloggen men jag ska var ärlig, jag har helt enkelt inte haft någon lust eller ork för den delen.

 

 

Jag är typ arbetslös igen, då dom stängt ner dagliga verksamheten igen på grund av denna pandemi.

Så vad jag har jag gjort sedan jag blev "arbetslös" jo jag har typ slagit rot i soffan framför teven och kollar på julfilmer.

Jag försöker ta en promenad varje dag för att inte säcka ihop totalt.

 

Jag har även umgåtts med min kompis Linda, tycker det är skönt att jag har henne att kunna umgås med då o då nu när man ska hålla sig mest på hemmaplan tillsammans med sin familj, annars skulle gubben bli gråhårig på mig    .

 

 

 

Jag och min kompis Linda har shoppat en del julklappar tillsammans.

Min systerson får 2st små Transformers gubbar, en Batman gubbe med vingar, 2st små Spiderman och så ska han få en Ironman gubbe och en liten blå dinosaurie.

 

Min systerdotter ska få en liten handväska, 2 små hästtavlor i gips, en bajsande enhörning, en trollerilåda från Tobbe Trollkarl, en pysselbok "hitta enhörningarna".

 

 


 

 

 
 
Jossan

Jossan

4 december 2020 12:52

Hejsan Svejsan. Tänk om din systerdotter läser din blogg? Då kan hon ju redan nu läsa vad hon ska få i julklapp

http://https://mynameisjossan.se

Cattis

4 december 2020 15:33

Sv: Hon läser inte min blogg, så det är ingen fara =)

 
Jossan

Jossan

12 december 2020 13:26

Hejsan. Här kommer lite julstämning, i form av frågor att svara på här i bloggen, inför jul i år. Kanske med några juliga bilder till?

16 stycken om julen

1. Är du en som älskar julen eller tycker du det är en jobbig högtid?

2. Hur ska du fira jul?

3. Kommer något se annorlunda ut denna julen tillskillnad från förra året?

4. Är det något du är besviken över hittills?

5. Vad tycker du om årets julkalender?

6. Tycker du det är roligt att slå in julklappar eller är det en pina?

7. Vad dricker du helst till julmaten?

8. Du får välja två temafärger att inreda julen med, vilka färger blir det?

9. Vad blir årets juloutfit?

10. Vilken doft påminner dig mest om julen?

11. Vad är din favorit på julbordet och vad hade du helst sluppit äta?

12. Vad har du önskat dig i år?

13. Är du nöjd med dina julklappsinköp, och vilket är din favorit?

14. Har du snö där du bor?

15. Äkta eller plast-gran?

http://https://mynameisjossan.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cattis - Tisdag 19 mars 11:46

  Hallå alla mina kära läsare hoppas allt är bra med er, med mig är det bra men min tinitus i mitt vänstra öra har inte varit någe snäll med mig ett par nätter nu men i natt så var den värre än värst vilket har varit jätte jobbigt för den har ...

Av Cattis - Söndag 25 feb 13:22

    Hallå alla mina kära läsare Hoppas att allt är bra med er.   Med mig är de bare bra lite trött men de e ju typ standard       Igår så hade jag några vänner på besök som firade mig i efterskott, jag fyllde år på alla    dag men ...

Av Cattis - Tisdag 20 feb 10:23

  Hallå alla mina kära läsare Hoppas allt är bra med er.   Förtom att min rygg börjat bårka med mig så är de bare bra.     Har inte gjort något särskillt för att trigga ryggen, men ibland så behövs det inte mycket för att de ska bli ...

Av Cattis - Lördag 10 feb 12:55

  Hallå alla mina kära läsare Nu kommer här ett färskt litet inlägg      Hoppas att allt är bra med er Med mig är det toppen idag   Känner mig utvilad och piggelin idag      Har haft ett tag nu där min sömn har gått upp o ner och...

Av Cattis - Onsdag 10 jan 09:19

  Halloj alla mina kära läsare Hoppas allt är bra med er.   Med mig är det bara bra, lite trött bara då jag fått sova hela natten.   Det är inte alla nätter som jag får sova hela natten eller få denna ljuvliga djupsömn.     Så mi...

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards