ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Direktlänk till inlägg 11 juli 2020

Hela veckan

Av Cattis - 11 juli 2020 17:22


Dag 1:

Vi började dagen med att äta frukost. Sedan kom Cattis kompis, och mamma gjorde äckligt kaffe.( Mamma tog vanligt kaffe och trodde det va snabbkaffe.) Men innan det så klippte Cattis kompis mamma och Cattis.

 

Medan Cattis kompis Lotta klippte Cattis och mamma, kom Cattis andra kompis Linda och hälsade på. 

 

Någon annan dag:

Bakade vi en sats kanelbullar . Det blev ca 5 påsar. 

 

Vi gick till affären och handlade lite, sedan gick vi hem.

 

 

Hallå i holken!

Stephanie verkar inte vilja fortsätta detta blogginlägg så lilla jag Cattis som är ägare till bloggen tänkte fortsätta lite granna.

 

 

Vet inte riktigt vad vi gjorde mer under den veckan men kan ju försöka sammanfatta lite om vad som hänt sedan sist vi bloggade.

 

Min syster har blivit av med gipset och behövde inte något nytt, hon fick en ny läkare som kollade på röntgenplåtarna både de gamla och de nya och sa det att det att hon hade inte behövt att gipsa från första början utan det hade räckt med ett vanligt handledsskydd med skena i.

 


Vi har även varit kattvakt till en supermysig misse som heter Alice och så har vi eller rättare sagt jag varit kattvakt till gubbens misse då han skulle iväg med ett par kompisar på grabbhelg.

 

 

Till veckan så står det bakning på schemat för älskade Stephanie ska ha lite kalas hemma hos mig. Hon fyller 9år den 12 augusti så vi firar henne lite i förskott. Vi har bjudit in några av mina kamrater och så ska vi bjuda in granntjejerna som hon blivit kompis med   




Förra veckan så fick jag hjälp av gubben att möblera om i min lägenhet och jag blev supernöjd, för nu känns det som om det finns mer utrymme så man kan röra sig fritt omkring.

Jag har en lägenhet på 2 rum och kök ca 65 kvm så jag har en stor lya men det är ändå ganska svårt att möblera sovrummet och vardagsrummet för rummen är avlånga och i vardagsrummet har jag balkongdörren och ingången till vardagsrummet som man måste ta hänsyn till.

 


Och idag så ska vi försöka hitta igen min lägenhet då det är fullt med saker överallt, o då menar jag verkligen överallt.. för är det inte leksaker så är det mina saker som ligger och skräpar.

Vi har smått lyckats få iordning här men golven behöver även dammsugas och torkas av och tvätten ska hängas upp så lite pyssel har vi kvar.

 

Med barn i huset finns det alltid något att göra, för ska man inte "rasta" dom så är det leksaker som man behöver plocka upp och lägga på plats eller så har dom lyckats få med sig en halv grusfabrik in   

 

 

 

 

 
 
Ingen bild

Hej

21 augusti 2020 17:51

När är det nya inlägg?

Cattis

25 augusti 2020 21:22

Sv: Hej du
Jag vet ärligt talat inte just nu. Det har varit väldigt mkt runt omkring mig =(
Men ska försöka hitta tid och ork för att skriva någon dag

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cattis - Fredag 19 april 18:50

    Hallå alla mina kära läsare Hoppas allt är bra med er Med mig är det bare bra.     Det har visst gått en hel månad sen jag bloggade      Men jag kan lugna er mina kära läsare att det har inte hänt allt för mycket i mitt liv uta...

Av Cattis - Tisdag 19 mars 11:46

  Hallå alla mina kära läsare hoppas allt är bra med er, med mig är det bra men min tinitus i mitt vänstra öra har inte varit någe snäll med mig ett par nätter nu men i natt så var den värre än värst vilket har varit jätte jobbigt för den har ...

Av Cattis - Söndag 25 feb 13:22

    Hallå alla mina kära läsare Hoppas att allt är bra med er.   Med mig är de bare bra lite trött men de e ju typ standard       Igår så hade jag några vänner på besök som firade mig i efterskott, jag fyllde år på alla    dag men ...

Av Cattis - Tisdag 20 feb 10:23

  Hallå alla mina kära läsare Hoppas allt är bra med er.   Förtom att min rygg börjat bårka med mig så är de bare bra.     Har inte gjort något särskillt för att trigga ryggen, men ibland så behövs det inte mycket för att de ska bli ...

Av Cattis - Lördag 10 feb 12:55

  Hallå alla mina kära läsare Nu kommer här ett färskt litet inlägg      Hoppas att allt är bra med er Med mig är det toppen idag   Känner mig utvilad och piggelin idag      Har haft ett tag nu där min sömn har gått upp o ner och...

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards