ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 18 juni 2020

Av Cattis - 18 juni 2020 16:08


Eftersom jag troligen inte kommer att blogga imorgon så vill jag passa på att önska alla en riktigt fin & glad Midsommar. 
 


Igår så regnade det till och från, och lilla jag hamnade mitt i allt, som tur var så hade jag med mig mitt paraply så jag slapp bli dränkt av allt regn.

 

 

Fast det regnade så var jag ju tvungen att knäppa lite kort på vägen. Innan jag gick hem så hälsade jag på några av mina arbetskamrater från kyrkan nere på Vivstavarvs kapell där dom hade Riddar collo för några barn.

 

Idag är det   och varmt igen, men jag håller mig lite i skuggan just bara för att i måndags när jag var med min fina vän på Smacken och solade så brände jag mig på hela ryggen, men tyck inte synd om mig för jag får allt skylla mig själv för att jag inte smörjde in ryggen innan vi drog iväg. Jag smörjde in mig på bena och på armarna, nacken och bröstet men jag min jäkla dåre kunde ju ha tänkt lite längre än näsan räcker med tanke på att jag vet att jag bränner mig så lätt.

 

Men igår kväll så fick jag verkligen betala ett högt pris för denna dumhet, det kliade smått på ryggen så jag tog min ryggkliare och kliade lite lätt men det skulle jag inte ha gjort för ack vad det började klia efteråt, jag smörjde in mig med efter sol för att dämpa klådan lite men det började klia ännu mer och så kom ju dessa tusen nålar som stacks så jag fick lov att ta på mig en sval t-tröja och sedan ta en Alvedon för att få det att lugna ner sig.

 

 

 

Mitt råd till alla som ska vara ute i solen, smörj in er rikligt med solkräm, det är aldrig kul när man bränner sig.

 

 

 

 


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards