ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 11 juni 2020

Av Cattis - 11 juni 2020 12:24

Denna serie bjuder verkligen på det allt, en kille som säger att han är djävulen och att hans pappa är Gud.

Serien bjuder på många skratt, pinsamheter, fester, våld, mm

 

Jag har sätt serien 2 gånger och skulle lätt kunna köpa hela serien för att jag tycker den är så bra, just nu går många av oss ute i världen och väntar på säsong 5 ska komma ut på Netflix. Fredag 10 september 2021 kommer den avslutande säsong 6 på Netflix


Handling:

 

Djävulen har kommit till Los Angeles... Uttråkad och olycklig som Helvetets Härskare, har Lucifer Morningstar övergett sin tron och dragit sig tillbaka i LA, där han äger den exklusiva nattklubben Lux. Charmig, karismatisk och djävulskt snygg som han är, njuter Lucifer av sin pension genom att hänge sig åt några av hans favoritsaker - vin, kvinnor och musik - till dess att en popstjärna blir brutalt mördad utanför Lux.

 


 

Säsong 2:

 

Kriminalaren Chloe Decker och Lucifer Morningstar återvänder till Los Angeles gator för att lösa brott, men deras relation växer sig allt starkare och gör det besvärligt för dem båda. När Lucifers mamma Charlotte flyr från helvetet måste Lucifer och hans änglabror Amenadiel – som Lucifer har en komplicerad relation till – samarbeta för att ta hand om sin kära mor. Välkommen till en djävulsk underhållning!

 

 



Skådespelare:                       

 

Tom EllisLesley-Ann BrandtLauren GermanRachael HarrisKristen BittingMatt CorboyScarlett EstevezAnthony MunizJonathan SalisburyRyan O'LearyJordan Cockeram

 

Speltid: 43 min/Avsnitt  GenreThriller/Skräck 

(Jag själv skulle sätta dit även komedi eftersom den innehåller så mycket humor)

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards