ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 10 juni 2020

Av Cattis - 10 juni 2020 20:51


I Veckan så har jag varit ute och promenerat lite grann och bara njutit av att det varit bra väder, visst lite regn har det kommit och man känt sig lite nere, men regnet behövs ju för att naturen ska må bra och för att det inte ska bli så torrt i backen.

 

 

 

I onsdags var jag på promenad under dagen och sedan på kvällen var det träning i vanlig ordning och efter dusch så landade jag i soffan o kollade lite på teven.

 

 

Jag och mina 3 härliga träningskompisar

 


 

Förra söndagen så var jag hem till min träningskompis Pia och firade hennes födelsedag. Av mig fick hon badsalt och några badbomber (kommer inte ihåg om hon fick något mer   ) Minnet är bra men tyvärr lite kort. Jo just de, hon fick ju ett mobilfodral oxkså. Hon gav mig den idén utan att veta det själv hihi, så hennes dotter fick hjälpa mig och kolla vad det var för model på sin mammas telefon så att det skulle bli rätt.

Pia´s mamma hade fyllt år några dagar tidigare och hade fyllt jämt jag köpte en blomma til henne och hon blev superglad.

 

 

I torsdags tror jag inte att jag gjorde så mycket i vanlig ordning när de gäller mig   

 

I fredags så var jag hos min kompis Jossan, hennes blogg hittar du HÄR



Efter att vi hade ätit surströmming så kollade vi på Maleficent 1 & 2

och mumsade chips (Ranch), ostbollar och jordnötsringar.

 

Efter att vi sätt filmerna så gick jag och mötte upp min älskade gubbe som var hos sin kompis inte långt ifrån där Jossan bor... Jossan var ju inte så glad över att jag skulle gå iväg mitt i natten för att möta honom men jag gjorde det ändå, och så mezzade jag alla möjliga vänner för att se om någon var vaken och ville surra den lilla stuns som det skulle ta för mig att gå bort till gubbens kompis.. som tur var så var min kompis Linda (hennes blogg hittar du HÄR) vaken och ville surra en liten stund. Ogillar att knalla omkring ute mitt i natten även om det är ljust ute, så därför ringer jag gärna en vän eller min kära storebror och surrar.

 


 

Fontänen på Timråtorget, fotad vid 11-12 snåret på kvällen

 

 

Lördag och söndag tog jag det lilla lugna

I måndags så tog jag och dammade av mina filmhyllor och stoppade in nya filmerna på rätt plats, jag har alla filmer i bokstavsordning.

 

Efter att det var gjort så ville jag röra på mig typ träna eller något men jag hade ingen som helst lust att gå utanför dörren så jag sparkade igång mitt Nintendo Wii och startade Wii sport, så jag spelade en del baseboll, bowling, tennis och lite golf.. men golfen och bowlingen var ganska tråkiga tycker jag, men helsike vilken träningsvärk jag hade i armarna dagen efter och lite smått i bena         

 

Undra hur det kommer bli efter att jag provat det nya spelet som jag köpt

 

 

 

 

Idag så blev det en liten promenad till, fast inte längre än till byn för att panta lite burkar och handla lite smått.

På vägen hem så glömde jag bort min kära vänner att jag skulle möta upp dom och ta en liten glass, så när jag hade kommit en bit på vägen så fick jag ett mezz från min ena vän att dom bara skulle ta på sig ytterkläderna, o jag bara ohh shit, jag hade glömt dom så det var bara att vända om, hade inte kommit så långt som tur var     

men jag fick ändå vänta på dom så det gjorde inte så mycket, fick ju tanka lite positiv energi från dom     

Den att   sken gjorde ju inte saken sämre   

Nu på kvällen så var det dags för  igen, lika kul och jobbigt som alltid.

 

Denna gång så gjorde vi dessa övningar med lite olika konditions övningar mellan några av övningarna.. om jag inte är helt ute och snedseglar så tror jag vi kör kondition varannan övning.

 

 

 

 


 

 

 

Av Cattis - 10 juni 2020 14:30

Denna film har jag sätt ett X antal gånger och älskar den verkligen, och den ger budskapet att man inte ska tappa fantasin för den kan vara så viktig eller inte bara kan den är viktig i alla lägen typ.

Med lite fantasi så kan man komma långt här i livet   

 

 

 

Handling:

 

Molly Mahoney är den något udda och osäkra chefen för Mr Magorium's Wonder Emporium, den mest fantastiska, annorlunda och underbara leksakaffären i världen. Mr Magorium bestämmer sig vid 243 års ålder att lämna över affären i Mollys vårdnad, samtidigt som en ny revisor börjar. Han förstår inte alls den otroliga affären och dess magi, så Molly och resten av personalen går ihop och protesterar tillsammans mot den nya revisorn genom att sätta stopp för all magi i affären tills han förstår hur underbar och märkvärdig butiken verkligen är.

 

 

 

 

 

Skådespelare:

Ted LudzikNatalie PortmanZach MillsDustin HoffmanMadalena BrancatellaPaula BoudreauMike RealbaSteve WhitmireLiam Powley WebsterMarcia Bennett

 

Speltid: 1t30 min Genre: Komedi/Äventyr Releasedatum:2008-06-21

 

 

 


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Skapa flashcards