ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Direktlänk till inlägg 27 maj 2020

Hejsan hoppsan

Av Cattis - 27 maj 2020 20:51



Idag blev det äntligen träning igen med mina älskade träningskompisar på Korpen. Jag har inte kunnat träna med dom på 2 veckor, dels för att jag inte mått nå bra o för att jag helt enkelt inte orkat.

 

Men nu jäklar ska jag hålla mig på banan, kan ju liksom inte grotta ner mig för mycket i soffan   .

 

Idag så var det Hi intervall med mycket motion och ingen chans till att maska     , men om man ska maska kan man ju lika bra sitta hemma i soffan typ, men man behöver ju inte ta i så man kräks direkt men ta i så mycket som man känner att man kan och orkar helt enkelt   .

Vissa gånger har man energi för sig själv och 10 till typ och ibland så har man bara energi så de räcker åt sig själv.

 

 

 

 

----------------------------------------------------------------

 

Tack älskade vännen Jossan för headern som du gjorde till mig   

Vill ni besöka hennes blogg så hittar ni den HÄR

 

Kände även att jag ville förändra lite på bloggen, eller förnya kanske man ska säga.

 

Men det var ju inte det lättaste att hitta en bild på mig själv som jag tycker om och som inte var från stenåldern typ   så därför fick det bli en snapchat bild som jag tycker väldigt mycket om, det är dock inte mina glasögon utan de tillhör filtret som ja använde   

 

Sedan så bytte jag färg för jag tyckte det blev lite för mycket rosa, visst jag älskar rosa men det får inte blir för mycket av den varan.

 

 

 

 

Så vad har jag annars hittat på för kul idag, inte mycket ska jag ärligt säga, tog en promenad bort på byn för jag skulle handla lite, sedan på hemvägen så skickade jag en snap till min kompis och frågade om hon hade lust o komma över på en kopp kaffe efter att jag kommit hem,  men då ringde hon upp mig o frågade om jag hade kommit långt för hon var nämligen på ett ställe som heter Lunchlådan och hade käkat lite lunch, men jag hade inte hunnit så långt så jag vände och gick tillbaka en bit.. så de bidde en kopp kaffe där och lite surr självklart  

Man kan ju liksom inte bara träffas utan att surra   .

 

 

 

 

 

 

 

 

Sedan har jag gjort en god gärning, jag skänkte 50kr för att hjälpa till att rädda vildbina, våra alldeles egna vilda trädgårdsmästare   

 

Vill du också vara med och hjälpa så kan du swisha en valfri slant till Naturskyddsföreningen.

 


 

Bina är livsviktiga för oss. Om de försvinner, försvinner också mycket av den mat vi äter.

 

Stöd våra vilda trädgårdsmästare genom att swisha en en bi-gåva till 901 2014   

Ditt bidrag går till att naturskyddsföreningens arbete med att rädda bina och bevara den biologiska mångfalden.

Detta skriver naturskyddsföreningen på sin instagram.

 


 

   




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cattis - Fredag 19 april 18:50

    Hallå alla mina kära läsare Hoppas allt är bra med er Med mig är det bare bra.     Det har visst gått en hel månad sen jag bloggade      Men jag kan lugna er mina kära läsare att det har inte hänt allt för mycket i mitt liv uta...

Av Cattis - Tisdag 19 mars 11:46

  Hallå alla mina kära läsare hoppas allt är bra med er, med mig är det bra men min tinitus i mitt vänstra öra har inte varit någe snäll med mig ett par nätter nu men i natt så var den värre än värst vilket har varit jätte jobbigt för den har ...

Av Cattis - Söndag 25 feb 13:22

    Hallå alla mina kära läsare Hoppas att allt är bra med er.   Med mig är de bare bra lite trött men de e ju typ standard       Igår så hade jag några vänner på besök som firade mig i efterskott, jag fyllde år på alla    dag men ...

Av Cattis - Tisdag 20 feb 10:23

  Hallå alla mina kära läsare Hoppas allt är bra med er.   Förtom att min rygg börjat bårka med mig så är de bare bra.     Har inte gjort något särskillt för att trigga ryggen, men ibland så behövs det inte mycket för att de ska bli ...

Av Cattis - Lördag 10 feb 12:55

  Hallå alla mina kära läsare Nu kommer här ett färskt litet inlägg      Hoppas att allt är bra med er Med mig är det toppen idag   Känner mig utvilad och piggelin idag      Har haft ett tag nu där min sömn har gått upp o ner och...

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards