ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 22 juni 2019

Av Cattis - 22 juni 2019 18:16



För lite mer än en vecka sedan så slutade min älskade systerdotter och min älskade brorsdotter 1a klass, jag kan knappt fatta att mina 2 syskonbarn har blivit så stora.

 

Jag var med på Stephanies skolavslutning men inte Jennifers för att dom bor i Örebro och skulle inte hinna emellan, så nästa år ska jag vara med på Jennifers skolavslutning har jag tänkt.

 

 

Jag och mina 2 fina systerbarn

 



Jag var hos min älskade syster och barn i lite mer än en vecka, vi passade på och mysa och busa jätte mycket.

 

Vi passade även på att ta ett dopp i Grännes som är en del av Östersjön, jag kan ju lova att det var iskallt i vattnet men bada skulle man göra ändå, just bara för att man gått den långa vägen dit.

Från syrran och till Grännes är de ca 3 - 3,5 km.

Stephanie var så duktig att hon cyklade hela vägen dit och hem, medans lillebror fick åka vagn.


 

Min fina brorsdotter

 

 

 

 

 

Nu är de bara några dagar kvar tills jag ska gå på 6 veckor semester.

Jag börjar min semester hos min bästa kompis Carro och hennes kille.

 

 

Enda som vi planerat som vi ska göra under tiden jag är hos henne är ett besök på Ullared och Borås dagarna, kommer inte ihåg just nu vilka de var som spelade men de kan ni säkert googla upp   .

 

 

Jag och min bästa kompis Carro

 

 

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Skapa flashcards