ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 24 januari 2019

Av Cattis - 24 januari 2019 18:53

Hellu mina kära läsare, jag vet att jag varit tyst ett tag men de har varit fullt upp med jul och nyår.

Jag har varit hos min syster på julen och på nyårsafton hämtade vi min systers barn hos deras pappa o så åkte vi bil hem till mig ca 63 mil.

Det var så mysigt att få umgås och leka med barnen ute i snön, synd bara att mycket av snön tina bort och sedan frös på så det blev som skridskobana ute.


Nu har det snöat igen och landskapet är åter vitt igen älskar när det är lagomt med snö när det är vinter.

Jag har även prövat något som många säkert redan prövat, att handla mat på nätet och få det hemkört. Jag testade att beställa från Coop, och det var faktiskt riktigt smidigt men tyvärr var det några varor som var slut just när dom skulle packa min order men annars var det väldigt smidigt och jag slapp belasta min onda kropp. Men det som är tråkigt är att allt som man vanligtvis brukar handla typ storpack med köttfärs det fanns inte. Men annars så kan jag faktiskt rekomendera att handla sådär om man ska handla mycket.

Timrå kyrka idag 24/1-19

Mina matkassar från Coop

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards