ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Direktlänk till inlägg 15 december 2018

Filmtips: Tomten är far till alla barnen

Av Cattis - 15 december 2018 15:50

Detta är en klassiker som man bara måste se till varje jul. Ibland så skrattar man så man gråter eller får ont i magen för filmen är så förbaskat kul.

Typ en vanlig svensson jul med andra ord.

 


Handling:

 

Sara bjuder in sina före detta män och deras fruar för att fira jul hemma hos henne och hennes nye man Janne. Under middagen berättar Sara att hon är gravid. En mycket god nyhet, om det inte vore för att Janne utan hennes vetskap låtit sterilisera sig.

 

 

Tyvärr hittar jag inte någon trailer  ,  det enda jag kan rekomendera är att SE FILMEN, du kommer inte bli besviken   

I alla fall inte om du har lika sjuk humor som jag   

 

 




Skådespelare:           

 

Peter HaberNina GunkeDan EkborgAnders EkborgAlexandra DahlströmKatarina Ewerlöf

 

Speltid: 1t 35 min  Genre: Komedi  Releasedatum: 1999-11-26


 
 
Jossan

Jossan

18 december 2018 20:45

Hejsan.

Den där filmen har man sett många gånger. Den såg vi alltid förr om jularna i vår familj, men sedan tröttnade vi på den traditionen. Vi ska i år se Elf som finns via Netflix tillsammans hela familjen. Pappa och syrran brukar alltid se Nightmare before christmas. Pappa och jag ser alltid polarexpressen och Disneys en julsaga

http://nouw.com/mynameisjossan

 
Ingen bild

Hej

11 januari 2019 21:10

Hej. När komma de nya inläg? Vänta mä späning

Cattis

13 januari 2019 13:25

Sv: De lär komma någon dag framöver här =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cattis - Fredag 19 april 18:50

    Hallå alla mina kära läsare Hoppas allt är bra med er Med mig är det bare bra.     Det har visst gått en hel månad sen jag bloggade      Men jag kan lugna er mina kära läsare att det har inte hänt allt för mycket i mitt liv uta...

Av Cattis - Tisdag 19 mars 11:46

  Hallå alla mina kära läsare hoppas allt är bra med er, med mig är det bra men min tinitus i mitt vänstra öra har inte varit någe snäll med mig ett par nätter nu men i natt så var den värre än värst vilket har varit jätte jobbigt för den har ...

Av Cattis - Söndag 25 feb 13:22

    Hallå alla mina kära läsare Hoppas att allt är bra med er.   Med mig är de bare bra lite trött men de e ju typ standard       Igår så hade jag några vänner på besök som firade mig i efterskott, jag fyllde år på alla    dag men ...

Av Cattis - Tisdag 20 feb 10:23

  Hallå alla mina kära läsare Hoppas allt är bra med er.   Förtom att min rygg börjat bårka med mig så är de bare bra.     Har inte gjort något särskillt för att trigga ryggen, men ibland så behövs det inte mycket för att de ska bli ...

Av Cattis - Lördag 10 feb 12:55

  Hallå alla mina kära läsare Nu kommer här ett färskt litet inlägg      Hoppas att allt är bra med er Med mig är det toppen idag   Känner mig utvilad och piggelin idag      Har haft ett tag nu där min sömn har gått upp o ner och...

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards