ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 20 september 2018

Av Cattis - 20 september 2018 20:58

Hej mina trogna kära läsare, jag vet att jag är jättedålig på att uppdatera bloggen nu, men jag har inte mått speciellt bra den senaste tiden.

 

 

Jag saknar mamma så otroligt mycket, bara det här att jag inte kan ringa henne och surra om allt mellan himmel och jord.

 

 

Men idag kära mamma fick du din sista vilja igenom, att få spridas med vinden och vara överallt och ingen stans precis som när du var vid liv   

 

Du har det säkert bra i din himmel tillsammans med mormor, morfar, din ena bror, våra syskon som inte fick en chans i livet pga att moder natur hade andra planer för dom   

 

 

Och så har du ju min kära svärmor också att surra en massa skit, dricka kaffe och spela Skip-Bo med   

 

 

 

 

 

Annars här på jorden så rullat livet på i full fart som vanligt, förut så startade jag en film för jag tänkte se den och sen ta en dusch och sen hjälpa min syster med en grej.

 

Det hela sluta med att John Blund kom och knacka på utan förvarning så när min film var slut då vaknade lilla jag, så då var det bara att stänga av den och göra sig redo för en dusch.

 

 

 

Så nu är allt detta gjort, filmen får jag nog se imorgon när jag kommer hem, för om en stund så ska jag gå över tll gubben min och se en annan film (vet ej vad än så länge), o så blir det lite mys i soffan innan det är dags för John Blund att komma på besök en andra gång, men denna gång ge mig sömnpulver så det räcker hela natten   

 

 

 

 

I helgen sen är det typ fullt upp, på lördag morgon så ska jag gå på Zumba och på kvällen sen så ska jag till Västanåfallet med min kontaktperson, Söndag sen så är det dags för våran grupp att jobba på Korpens Gå Bingo.

 

 

Så när måndag väl kommer så lär jag nog vara ganska trötter om jag känner mig rätt.

 

 

 

Ha de gött mina kära läsare så hörs vi nån gång framöver, uppdaterar igen när jag känner att min ork och energi räcker till.

Hoppas ni har överseende med detta   

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards