ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Direktlänk till inlägg 30 juni 2018

Örebro

Av Cattis - 30 juni 2018 18:45

Halloj alla kära läsare, hoppas allt är bra med er.

Här är det helt okey just nu, är hos min kära storbror ett par dagar innan vi ska åka ner till våra andra syskon.

Då blir det att planera inför begravning och allt annat runtomkring våran älskade mammas bortgåg.

 

Här är en bild på min fina brorsdotter

 

 

 

Men i alla fall så har jag varit här i Örebro sedan igår eftermiddag, och idag har vi BARA gått 20,000 steg   

Vi har haft tur med vädret, men vi har även haft lite otur för idag hade vi planerat att vi skulle åka och bada på ett sälle som brorsans hyresvärd har hand om, det är inte ett badhus utan utomhuspoler, då får man som vuxen betala 40kr i inträde och så får man bada hela dagen om man vill.

 


 

Men idag har inte tiden varit våran vän utan den har bara tickat på så himla fort att vi inte hann med oss. Då blev vi jättebesvikna så klart, men vi sa det att vi får åka till Grännes någon dag när vi är nere hos syrran, då får vi bada i Östersjön, det kommer ju inte att vara lika varmt som i polerna men men man får ta vad som erbjuds   

 

 

 

Ikväll så hoppas jag och storebrorsan på att vi ska få gå på spökvandring i Örebror slott, vi har varit in på hemsidan men dår går det inte att boka för att dom inte lagt ut någon länk fast det står "Boka här"   .



 
 
Jossan

Jossan

1 juli 2018 18:31

Hejsan!

Är det ni som skräpat ner med tidning under bänken?

http://nouw.com/mynameisjossan

Cattis

2 juli 2018 23:28

Sv: Nej, den låg där redan innan.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cattis - Fredag 19 april 18:50

    Hallå alla mina kära läsare Hoppas allt är bra med er Med mig är det bare bra.     Det har visst gått en hel månad sen jag bloggade      Men jag kan lugna er mina kära läsare att det har inte hänt allt för mycket i mitt liv uta...

Av Cattis - Tisdag 19 mars 11:46

  Hallå alla mina kära läsare hoppas allt är bra med er, med mig är det bra men min tinitus i mitt vänstra öra har inte varit någe snäll med mig ett par nätter nu men i natt så var den värre än värst vilket har varit jätte jobbigt för den har ...

Av Cattis - Söndag 25 feb 13:22

    Hallå alla mina kära läsare Hoppas att allt är bra med er.   Med mig är de bare bra lite trött men de e ju typ standard       Igår så hade jag några vänner på besök som firade mig i efterskott, jag fyllde år på alla    dag men ...

Av Cattis - Tisdag 20 feb 10:23

  Hallå alla mina kära läsare Hoppas allt är bra med er.   Förtom att min rygg börjat bårka med mig så är de bare bra.     Har inte gjort något särskillt för att trigga ryggen, men ibland så behövs det inte mycket för att de ska bli ...

Av Cattis - Lördag 10 feb 12:55

  Hallå alla mina kära läsare Nu kommer här ett färskt litet inlägg      Hoppas att allt är bra med er Med mig är det toppen idag   Känner mig utvilad och piggelin idag      Har haft ett tag nu där min sömn har gått upp o ner och...

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards