ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Direktlänk till inlägg 14 februari 2018

Hemmadag

Av Cattis - 14 februari 2018 19:06


Idag är det alla   dag och min födelsedag   

 

Hoppas alla ni därute haft en mysig dag, det har jag haft även om jag städat praktiskt taget nästan hela dagen.

 

Vill ju få iordning på torpet (lägenheten) tills på lördag för då ska jag ha kalas här hemma. Jag längtar som tusan, inte för presenterna eller så utan just för att jag få samla många av mina fina älskade vänner under mitt lilla tak  .

 

 

Jag önskar att mamma och mina syskon också kunde komma men tyvärr så bor dom ju alldeles för långt bort från lilla mig, men just denna gång gör det inte så mycket för jag ska åka ner till dom på måndag och så ska jag stanna där en vecka innan det är dags att åka hem igen.

 

 

 


 

Det är många som har skickat mezz och ringt till mig och grattat, och jag känner mig så himla glad.

 

 

Har fått några presenter idag som jag köpt till mig själv, och så kom min kompis Jossan förbi med en Micro som jag skulle få av henne.

 

 

Nu har jag äntligen komplett serie, tyvärr har inte denna eller säsong 16 svensk text men jag struntar i det för nu är den komplett   

 

Detta spel har en massa spel inbyggda + att det finns en massa spel på minneskortet som följde med. Köpte denna på Wish för inte många kronor.

 





 
 
Jossan

Jossan

14 februari 2018 20:09

Vad står PVP för på spelkonsollen?

http://nouw.com/mynameisjossan

Cattis

14 februari 2018 23:45

Sv: Det är plagiat på PSP och köpt på Wish

 
Jossan

Jossan

22 februari 2018 12:05

Hej. Nu kom jag på vad PVP betyder. Player VS player. Det kallas PVP inom videospel och betyder Player VS Player

http://nouw.com/mynameisjossan

Cattis

22 februari 2018 18:27

Sv: Okey

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cattis - Tisdag 19 mars 11:46

  Hallå alla mina kära läsare hoppas allt är bra med er, med mig är det bra men min tinitus i mitt vänstra öra har inte varit någe snäll med mig ett par nätter nu men i natt så var den värre än värst vilket har varit jätte jobbigt för den har ...

Av Cattis - Söndag 25 feb 13:22

    Hallå alla mina kära läsare Hoppas att allt är bra med er.   Med mig är de bare bra lite trött men de e ju typ standard       Igår så hade jag några vänner på besök som firade mig i efterskott, jag fyllde år på alla    dag men ...

Av Cattis - Tisdag 20 feb 10:23

  Hallå alla mina kära läsare Hoppas allt är bra med er.   Förtom att min rygg börjat bårka med mig så är de bare bra.     Har inte gjort något särskillt för att trigga ryggen, men ibland så behövs det inte mycket för att de ska bli ...

Av Cattis - Lördag 10 feb 12:55

  Hallå alla mina kära läsare Nu kommer här ett färskt litet inlägg      Hoppas att allt är bra med er Med mig är det toppen idag   Känner mig utvilad och piggelin idag      Har haft ett tag nu där min sömn har gått upp o ner och...

Av Cattis - Onsdag 10 jan 09:19

  Halloj alla mina kära läsare Hoppas allt är bra med er.   Med mig är det bara bra, lite trött bara då jag fått sova hela natten.   Det är inte alla nätter som jag får sova hela natten eller få denna ljuvliga djupsömn.     Så mi...

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Skapa flashcards