ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Direktlänk till inlägg 31 januari 2018

Frågor och svar

Av Cattis - 31 januari 2018 14:30


 

Hur gammal var du första gången du blev ihop med någon?


Ingen aning, kommer inte ihåg


Vad dricker du allra helst?


Vatten

Vad är din största fobi?


Spindlar

Bästa raggningsrepliken?

Jag har tappat mitt nummer, kan jag få ditt   

Är du svartsjuk?


Är inte det i vanliga fall, men det har hänt

Vad anser du om otrohet?


Det är bara dumheter för det sårar mer än vad det gör nytta

Vad minns du från din skoltid?


Det mesta, både med glädje och sorg

Om det inte vore så dyrt, skulle du ha tagit körkort? Om du inte redan har det.


Inte vanligt B kort för det har jag aldrig velat ha, men däremot traktorkortet längtar jag efter

Hur gammal var du när du slutade trå på tomten?


När jag upptäckte att det var min storebror som jämt var tomte   

Vad är det dyraste du någonsin köpt till dig själv?


Soffan

Någonting du önskar dig, men vet att du aldrig kommer kunna få?


Ingen aning ärligt talat

Kommer du ihåg vilket barnprogram som var din favorit när du var barn?


Bolibompa och Disney dags

Absolut bästa låten just nu?





Om du fick göra precis vad du ville för en dag, vad skulle du göra då?


Hmm, Ingen aning

Vad anser du om skönhetsoperationer?


Det beror på vad det är för skönhetsoperation

Är du engagerad inom politik, sådär att du följer med i valvakan inför en omröstning?

 

Är inte ett dugg intresserad av politik


Favoritsporten är?


Har ingen favorit sport

Största idolen är?


Min älskade mamma   

Bästa dag i veckan är?


Klart bäst är ju alltid FREDAG   

Det bästa du vet?


Sova   

Vad äter du helst för snabbmat?


Det beror på vad jag är sugen på

Din bästa egenskap?


Snäll

Din sämsta egenskap?


Tjurig

Vad är du mest nöjd med på din kropp?


Tycker om hela mig

Om du var tvungen att byta yrke, vad skulle du då välja?


Vill inte byta yrke, men om jag måste så vet jag inte

Vad samlar du på?


Filmer    

Bor du på samma ställe idag som när du var yngre?


Nope, bor 62 mil därifrån

Om inte, berätta.


jag träffade kärleken så jag flyttade upp till honom

Bästa maträtten?

Är lite som Katten Gustaf, älskar lassange  

 



Religion, är det någonting som intresserar dig?


Både ja och nej

Bästa boken du läst?




Sover du ensam eller tillsammans med någon?

 

Jag sover tillsammans med denna skönhet   

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cattis - Fredag 19 april 18:50

    Hallå alla mina kära läsare Hoppas allt är bra med er Med mig är det bare bra.     Det har visst gått en hel månad sen jag bloggade      Men jag kan lugna er mina kära läsare att det har inte hänt allt för mycket i mitt liv uta...

Av Cattis - Tisdag 19 mars 11:46

  Hallå alla mina kära läsare hoppas allt är bra med er, med mig är det bra men min tinitus i mitt vänstra öra har inte varit någe snäll med mig ett par nätter nu men i natt så var den värre än värst vilket har varit jätte jobbigt för den har ...

Av Cattis - Söndag 25 feb 13:22

    Hallå alla mina kära läsare Hoppas att allt är bra med er.   Med mig är de bare bra lite trött men de e ju typ standard       Igår så hade jag några vänner på besök som firade mig i efterskott, jag fyllde år på alla    dag men ...

Av Cattis - Tisdag 20 feb 10:23

  Hallå alla mina kära läsare Hoppas allt är bra med er.   Förtom att min rygg börjat bårka med mig så är de bare bra.     Har inte gjort något särskillt för att trigga ryggen, men ibland så behövs det inte mycket för att de ska bli ...

Av Cattis - Lördag 10 feb 12:55

  Hallå alla mina kära läsare Nu kommer här ett färskt litet inlägg      Hoppas att allt är bra med er Med mig är det toppen idag   Känner mig utvilad och piggelin idag      Har haft ett tag nu där min sömn har gått upp o ner och...

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards